Do roka a do dne…. Škoda se rozhoduje pro vstup na americký trh

Autor: Pavel Srp - 5. 9. 2016


Po představení nového velkého SUV Škoda Kodiaq prozradil šéf automobilky Škoda, Bernhard Maier magazínu Autocar fakt, že rozhodnutí o vstupu automobilky na americký trh je přibližně otázkou jednoho roku.

Skoda-Kodiaq-bernhard-maier

V současné chvíli působíme na 102 trzích. Po osídlení východní části zeměkoule je nyní čas na tu západní, ovšem je potřeba na to jít opatrně a zvážit všechna fakta. V zásadě taková slova padala z úst šéfa značky Škoda Bernharda Maiera pro britský Autocar. Naráží tím samozřejmě na americký trh, kde má již u patentového úřadu (United States Patent and Trademark Office) zaregistrované ochranné známky pro modely Octavia, Superb, Yeti, ale i vRS a některé další. Už z dřívějška má v USA registrován také samotný název Škoda.

Maier potvrdil, že analýza amerického trhu právě probíhá a výsledek by měl být znám nejpozději na podzim příštího roku. Automobilce se nebývale daří, a tak není pod žádným časovým tlakem. Mohlo by jí to jen pomoci. Důležité prý je, aby měla pro americký trh ty správné produkty. Co „správnějšího“ ale může být než to, že se její modely v USA líbí? To dokazuje fakt, že novinář Bob Flavin před rokem v USA ukázal lidem předchozí generaci Superbu a ti z něj byli nadšení.

Mimochodem, byl by to pro Škodu návrat, v Americe už se modely této značky prodávaly.

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru