Vypadá to, že automobilce Tesla tak trochu teče do bot. Ale nemůže si za to až tak úplně sama, jako spíše její zákazníci. Ti totiž tak pevně věří systému, který je schopen vůz řídit sám, že se chovají jako absolutní pitomci. Je to jen pár dní, kdy jeden takový fanoušek autonomního řízení v Americe zahynul. Místo toho, aby to ostatní varovalo, neděje se vůbec nic. Právě naopak.
Sama automobilka varuje, že systém je pouze beta verze, a že je na něm stále co testovat a zkoušet. Řidiči by podle ní měli být v případě problému vždy připraveni zasáhnout. Navíc je maximální povolená rychlost pro používání autopilota 55 mil za hodinu, tedy 88,5 km/h. Jenomže v případě této další nehody jela Tesla Model X více než 90 km/h a její řidič se řízení rozhodně nevěnoval.
Vzhledem k tomu, že se nehoda stala v noci, podle prvních informací to vypadá, že autopilot nedetekoval dřevěné klády až příliš zasahující do jízdního pruhu. Pravým předním kolem do nich narazil a problém byl na světě. Kolo Tesly bylo při nehodě zcela vylomeno, a protože auto vyjelo mimo silnici, je prakticky na odpis. Posádce se naštěstí nic nestalo, jen měli problém s tím zavolat si pomoc. Nehoda se stala v dost odlehlé části americké Montany, kde nebyl signál mobilního telefonu a k nejbližšímu obydlí to prý měli 100 km. Chce se nám říct „patří jim to“. Všechny tyto nehody totiž mají stejný problém a tím je nezodpovědnost řidičů vozidel. I tuto nehodu vyšetřuje sama automobilka Tesla, ale i příslušné úřady. Tesla by měla první vyjádření dodat během několika hodin.