Claudia Schiffer novou ambasadorkou značky Opel

Autor: Pavel Srp - 20. 12. 2013


Claudia Schiffer se objevila na obálkách více než 1000 magazínů a je označována za jednu z nejkrásnějších žen světa. Její schopnost oslovit publikum celého světa jí zajistila mezinárodně úspěšnou kariéru, která trvá už více než 25 let. Je velvyslankyní UNICEF a nezpochybnitelnou světovou celebritou. Tato modelka původem z Porýní nyní přijala novou roli – bude tváří značky Opel v Evropě. Stává se totiž středobodem nové kampaně „Je to německé“, která bude mít televizní premiéru už v lednu – TV spoty poběží v celé Evropě (s výjimkou Německa a Velké Británie).

V malých, vtipných a emocionálních příbězích Claudia Schiffer šarmantně ilustruje koncepci značky Opel „Made in Germany“. Hlavním tématem TV reklamy je jedinečnost modelů Opel, podmíněná německou konstrukční školou – jak ji demonstruje např. model Meriva se svými unikátními protisměrně se otvírajícími dveřmi nebo SUV model Mokka se sofistikovaným pohonem všech kol. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje: „Je to německé.“

Tina Müller, členka představenstva automobilky Opel odpovědná za marketing, říká: „Kampaň komunikuje moderní německé hodnoty, které jsou mezinárodně ceněné. Dnes Opel reprezentuje perfekcionistické německé konstrukční umění, emocionální design a vyniká i bezkonkurenčním poměrem ceny a užitné hodnoty. S Claudií Schiffer se nám podařilo získat německou hvězdu světového formátu, která se plně identifikuje s naší značkou.“

Claudia Schiffer o svých prvních pracovních dnech v roli ambasadora značky Opel říká: „První reklamu jsme točili v polovině prosince v Barceloně. Nové modely Opel symbolizují vynikající německé konstrukční umění, cit pro inovace i praktičnost. Meriva se svými zadními dveřmi, které se otvírají proti směru jízdy, je jedinečná! Je to fantastický automobil pro rodiny, jako je třeba ta moje.“

Claudia-Schiffer-Opel

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru