Citroen_C4

Citroën zjednodušuje modelovou řadu. Zákazník se má v nabídce orientovat lépe

Autor: Josef Pelikán - Zdroj a foto: Citroën - 2. 9. 2023


Citroën představuje výraznou změnu struktury své nabídky vozů, kdy každý model bude mít 3 výbavové stupně, z nichž každý bude moci nabídnout maximálně 5 balíčků příplatkové výbavy. Vše je nyní soustředěno kolem tří výbavových stupňů nazvaných YOU, PLUS a MAX, nahrazují dosavadní verze Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack

Tato změna, která vstupuje v platnost 1. září, je reakcí na požadavky zákazníků a prodejní sítě, aby byly nabídky přehlednější a srozumitelnější. Díky lepší přehlednosti jednotlivých stupňů a příplatkové výbavy je nákup vozu Citroën snazší a posílí se i důvěra zákazníků. Nabídkou odpovídajících výbavových stupňů a dobře definovaných balíčků příplatkové výbavy poskytuje značka řešení přizpůsobená potřebám a životnímu stylu zákazníků.

Tato snaha o zjednodušení na základě zúžení nabídky pomůže také nastolit konkurenceschopné ceny a lepší dodací lhůty díky snížení rozmanitosti, která vytváří složitost. Tento přístup je plně v souladu s novými zvyklostmi spotřebitelů, zejména s nástupem kompaktnějšího digitálního světa, a s přáním značky Citroën přejít na spravedlivější a vyváženější cenovou politiku na všech územích.

Zjednodušená nabídka nastavená přesně podle potřeby

Z pěti stávajících verzí – Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack – se nyní staly tři – YOU, PLUS a MAX. Výsledkem nového vymezení řady je nyní stručnější nabídka, která zákazníkům usnadňuje orientaci v různých vylepšeních a možnostech příplatkové výbavy, aniž by se zmenšil nabízený obsah.

Nabídka je koncipována tak, aby vyhovovala potřebám zákazníků, přičemž úrovně výbavy jsou přizpůsobeny jejich preferencím a životnímu stylu. Řada se přeorientovala na stěžejní trh a nabízí vhodnou úroveň výbavy v každé cenové kategorii.

Citroen-modelova_rada-2023

Aniž bychom zabíhali do podrobností u jednotlivých modelů, společným znakem všech je pojetí stylu a pohodlí, které jsou charakteristickými znaky značky Citroën. Například u modelů C4 a C4 X umožňuje první stupeň výbavy YOU přímý vstup do světa komfortu značky Citroën se standardní výbavou, jako jsou tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, dobrá úroveň konektivity s 10″ dotykovým displejem kombinovaným s bezdrátovou replikací displeje telefonu a tolik očekávanými asistenčními systémy řízení, jako jsou zadní parkovací senzory. Úroveň výbavy PLUS rozšiřuje zážitek z vozu Citroën o sedadla Citroën Advanced Confort, zpětnou parkovací kameru a 18″ hliníková kola. A konečně úroveň výbavy MAX přidává výbavu usnadňující život na palubě, s hands-free přístupem a startováním, on-line navigačním systémem, head-up displejem a adaptivním tempomatem s funkcí Stop & Go. Nezapomnělo se ani na styl – zadní okna jsou tmavě zabarvená a 18″ kola mají diamantový výbrus.

Nabídku pro zjednodušení doplňuje střídmá politika balíčků příplatkové výbavy, kterých je v každé verzi až pět, přičemž barvu karoserie lze volit nezávisle na verzích a balíčcích výbavy. Systém balíčků byl přijat na základě analýzy objednávek a zpětné vazby z praxe, aby zákazníci nemuseli hledat a následně vybírat z mnoha možností výbavy ty, které nejlépe vyhovují jejich profilu. U modelů C4 a C4 X je k dispozici balíček pro milovníky technických novinek s bezdrátovým nabíjením, systém Vision 360° pro parkovací manévry a asistentem Highway Driver Assist pro autonomní řízení 2. úrovně a balíček s funkcemi pro zákazníky žijící v oblastech s chladnou zimou, včetně vyhřívaných sedadel a volantu.

Současně budou i nadále nabízeny limitované edice, které v pravý čas oživí nabídku. Přesně to ostatně v blízké budoucnosti udělá nová kolekce Ë-SERIES.

Lepší zákaznický zážitek

Citroën přehodnocením své nabídky potvrzuje také svou snahu zlepšit zážitek svých zákazníků z nákupu a zároveň snížit náklady a dodací lhůty.

Citroën Berlingo s naftovými i benzinovými motory se vrací do nabídky v ČR. Startuje na půl milionu

Východiskem je naslouchání očekáváním zákazníků prostřednictvím distribuční sítě, ale také s pomocí nástroje Citroën Advisor, který umožňuje zákazníkům zcela transparentně zveřejňovat připomínky a názory na produkty, prodejní místa a servisní nabídku značky.

Zjednodušení a zpřehlednění nabídky usnadní zákazníkům výběr, což je jedno z jejich hlavních očekávání. Díky užší nabídce bude proces nákupu méně složitý a celkový zážitek jednodušší a plynulejší.

Toto zjednodušení procesu, které podpoří atmosféru důvěry a transparentnosti, se projeví i v prodejních místech. Citroën se i nadále opírá o silnou prodejní síť, která provádí zásadní změny, aby vyhověla potřebám zákazníků.

Toto zjednodušení nabídky je velkou výhodou na cestě k digitalizaci. Webové stránky, které jsou prvním médiem, které zákazníci používají k získání informací o novém modelu, musí být stručné a musí poskytovat jasné informace srozumitelným způsobem. Musí také zákazníkům nabízet bezproblémové plynulé fáze konfigurace produktu a zjednodušené postupy při nákupu online. Právě to nová řada Citroën umožňuje. Ve svém důsledku je také krokem k novým marketingovým kanálům, jako je prodej online, s nabídkami, které musí být koncipovány tak, aby přímo reagovaly na potřeby zákazníků.

Snížení rozmanitosti také umožňuje optimalizovat výrobu, usnadnit řízení zásob a zlepšit kontrolu nákladů. Pro zákazníky to znamená nižší ceny a především kratší dodací lhůty. To je pro Citroën jako pro značku, jejíž ambicí je poskytovat konkrétní odpovědi na výzvy, kterým společnost čelí, důležitý faktor.

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru