Citroën představuje výraznou změnu struktury své nabídky vozů, kdy každý model bude mít 3 výbavové stupně, z nichž každý bude moci nabídnout maximálně 5 balíčků příplatkové výbavy. Vše je nyní soustředěno kolem tří výbavových stupňů nazvaných YOU, PLUS a MAX, nahrazují dosavadní verze Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack
Tato změna, která vstupuje v platnost 1. září, je reakcí na požadavky zákazníků a prodejní sítě, aby byly nabídky přehlednější a srozumitelnější. Díky lepší přehlednosti jednotlivých stupňů a příplatkové výbavy je nákup vozu Citroën snazší a posílí se i důvěra zákazníků. Nabídkou odpovídajících výbavových stupňů a dobře definovaných balíčků příplatkové výbavy poskytuje značka řešení přizpůsobená potřebám a životnímu stylu zákazníků.
Tato snaha o zjednodušení na základě zúžení nabídky pomůže také nastolit konkurenceschopné ceny a lepší dodací lhůty díky snížení rozmanitosti, která vytváří složitost. Tento přístup je plně v souladu s novými zvyklostmi spotřebitelů, zejména s nástupem kompaktnějšího digitálního světa, a s přáním značky Citroën přejít na spravedlivější a vyváženější cenovou politiku na všech územích.
Zjednodušená nabídka nastavená přesně podle potřeby
Z pěti stávajících verzí – Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack – se nyní staly tři – YOU, PLUS a MAX. Výsledkem nového vymezení řady je nyní stručnější nabídka, která zákazníkům usnadňuje orientaci v různých vylepšeních a možnostech příplatkové výbavy, aniž by se zmenšil nabízený obsah.
Nabídka je koncipována tak, aby vyhovovala potřebám zákazníků, přičemž úrovně výbavy jsou přizpůsobeny jejich preferencím a životnímu stylu. Řada se přeorientovala na stěžejní trh a nabízí vhodnou úroveň výbavy v každé cenové kategorii.

Aniž bychom zabíhali do podrobností u jednotlivých modelů, společným znakem všech je pojetí stylu a pohodlí, které jsou charakteristickými znaky značky Citroën. Například u modelů C4 a C4 X umožňuje první stupeň výbavy YOU přímý vstup do světa komfortu značky Citroën se standardní výbavou, jako jsou tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, dobrá úroveň konektivity s 10″ dotykovým displejem kombinovaným s bezdrátovou replikací displeje telefonu a tolik očekávanými asistenčními systémy řízení, jako jsou zadní parkovací senzory. Úroveň výbavy PLUS rozšiřuje zážitek z vozu Citroën o sedadla Citroën Advanced Confort, zpětnou parkovací kameru a 18″ hliníková kola. A konečně úroveň výbavy MAX přidává výbavu usnadňující život na palubě, s hands-free přístupem a startováním, on-line navigačním systémem, head-up displejem a adaptivním tempomatem s funkcí Stop & Go. Nezapomnělo se ani na styl – zadní okna jsou tmavě zabarvená a 18″ kola mají diamantový výbrus.
Nabídku pro zjednodušení doplňuje střídmá politika balíčků příplatkové výbavy, kterých je v každé verzi až pět, přičemž barvu karoserie lze volit nezávisle na verzích a balíčcích výbavy. Systém balíčků byl přijat na základě analýzy objednávek a zpětné vazby z praxe, aby zákazníci nemuseli hledat a následně vybírat z mnoha možností výbavy ty, které nejlépe vyhovují jejich profilu. U modelů C4 a C4 X je k dispozici balíček pro milovníky technických novinek s bezdrátovým nabíjením, systém Vision 360° pro parkovací manévry a asistentem Highway Driver Assist pro autonomní řízení 2. úrovně a balíček s funkcemi pro zákazníky žijící v oblastech s chladnou zimou, včetně vyhřívaných sedadel a volantu.
Současně budou i nadále nabízeny limitované edice, které v pravý čas oživí nabídku. Přesně to ostatně v blízké budoucnosti udělá nová kolekce Ë-SERIES.
Lepší zákaznický zážitek
Citroën přehodnocením své nabídky potvrzuje také svou snahu zlepšit zážitek svých zákazníků z nákupu a zároveň snížit náklady a dodací lhůty.
Citroën Berlingo s naftovými i benzinovými motory se vrací do nabídky v ČR. Startuje na půl milionu
Východiskem je naslouchání očekáváním zákazníků prostřednictvím distribuční sítě, ale také s pomocí nástroje Citroën Advisor, který umožňuje zákazníkům zcela transparentně zveřejňovat připomínky a názory na produkty, prodejní místa a servisní nabídku značky.
Zjednodušení a zpřehlednění nabídky usnadní zákazníkům výběr, což je jedno z jejich hlavních očekávání. Díky užší nabídce bude proces nákupu méně složitý a celkový zážitek jednodušší a plynulejší.
Toto zjednodušení procesu, které podpoří atmosféru důvěry a transparentnosti, se projeví i v prodejních místech. Citroën se i nadále opírá o silnou prodejní síť, která provádí zásadní změny, aby vyhověla potřebám zákazníků.
Toto zjednodušení nabídky je velkou výhodou na cestě k digitalizaci. Webové stránky, které jsou prvním médiem, které zákazníci používají k získání informací o novém modelu, musí být stručné a musí poskytovat jasné informace srozumitelným způsobem. Musí také zákazníkům nabízet bezproblémové plynulé fáze konfigurace produktu a zjednodušené postupy při nákupu online. Právě to nová řada Citroën umožňuje. Ve svém důsledku je také krokem k novým marketingovým kanálům, jako je prodej online, s nabídkami, které musí být koncipovány tak, aby přímo reagovaly na potřeby zákazníků.
Snížení rozmanitosti také umožňuje optimalizovat výrobu, usnadnit řízení zásob a zlepšit kontrolu nákladů. Pro zákazníky to znamená nižší ceny a především kratší dodací lhůty. To je pro Citroën jako pro značku, jejíž ambicí je poskytovat konkrétní odpovědi na výzvy, kterým společnost čelí, důležitý faktor.
Platíte za autopojištění zbytečně moc?
Najděte nejlevnější nabídku během 2 minut a ušetřete až 4 500 Kč.
🔍 Porovnat ceny zdarmaNezávazné srovnání • Okamžitý výsledek




