Copyright William CROZES @ Continental Productions

Citroën je významným subjektem na trhu s užitkovými vozy, kde si již svou legitimitu nemusí dokazovat. Tento rok, kdy značka slavila 100. výročí, přinesl do popředí některé jedinečné siluety, které poznamenaly historii automobilu, jako byl 2CV Fourgonnette, Type H, C15 nebo Berlingo.

Citroën je nyní 6. nejvýznamnějším výrobcem automobilů v Evropě, jeho podíl na trhu dosahuje 9,2 %. Za tímto výsledkem stojí produkty se silným charakterem, od nového Berlinga Van přes Jumpy po Jumper, které všechny nabízejí praktičnost a komfort. Jde o modely, které jsou inspirovány způsoby, jakými je zákazníci využívají a nabízejí různé úpravy tak, aby vyhovovaly potřebám každé firmy. Tato filozofie „Inspired by Pro“ se rozšiřuje i do sítě, kde se rozvíjí nový retailový koncept určený pro firemní zákazníky nazvaný la Manufacture, který demonstruje snahu značky nabídnout všem svým zákazníkům vynikající standardy z hlediska pojetí, personalizace a komfortu pro jedinečný zážitek.

Značka, která se inspiruje novými způsoby využití vozů, a pro kterou je nesmírně důležitým tématem přechod na nové zdroje energií, a chystá zahájit velkou elektrizační ofenzívu své užitkové řady. Značka již v minulosti uvedla na trh model Berlingo Electric, a chystá příchod vozu Jumper Electric (začátek roku 2020). Hodlá tak posílit svou nabídku elektromobilů pro firemní zákazníky a do roku 2021 chystá řadu kompaktních 100% elektrických dodávek. Nabídka bude přínosná tím, že nabídne vynikající komfort, nízké provozní náklady, volný vjezd do městských center, schopnost zajistit doručování až do cíle a reagovat na rozvoj e-shopů, Do dvou let nabídne Citroën to nejlepší z know-how skupiny PSA v oblasti 100% elektromobilů a přijde se 100% elektrickou verzí vozu Jumpy (v průběhu roku 2020) a 100% elektrickou verzí vozu Berlingo Van (rok 2021). Elektrifikace se bude týkat užitkových vozů, ale také příbuzných modelů určených pro soukromé osoby.

Elektrický Opel Vivaro-e už příští rok rozšíří nabídku elektrických dodávek 2020

Elektrický Citroën Jumpy

Citroën Jumpy, který byl uveden na trh v roce 2016 a prodalo se ho více než 135 000 kusů, v sobě spojuje robustnost a velký nákladový prostor a je nezbytným partnerem firemní klientely s různými potřebami. V duchu sloganu značky „Inspired by Pro“ rozšíří svou nabídku tak, aby byl očekáváním firemních zákazníků ještě blíže.

Užitkový vůz v režimu Ë-COMFORT

Po Citroën je důležité poskytovat firemním zákazníkům konkrétní řešení mobility ve městě, ale také ve venkovských oblastech, s dojezdem, který umožní většinu jízd. Proto v roce 2020 doplní svou nabídku své kompaktní dodávky o 100% elektrickou verzi. Tato 100% elektrická verze Jumpy nebude nijak ochuzena z hlediska vlastností a bude určena pro klientelu, která hledá pohodu a klid za volantem. Každý podnikatel tak bude moci vykonávat svou činnost novým způsobem a nabídnout pozitivní image šetrného přístupu k životnímu prostředí.

Tato elektrická verze vozu Jumpy, postavená na „multi-energy“ platformě skupiny PSA, bude v nabídce se 2 úrovněmi dojezdu, které dodají komfortu Jumpy novou dimenzi a zvýší klid a pohodu každého řemeslníka.

  • Klid z hlediska dojezdu, který umožňuje zajistit běžné každodenní jízdy většiny firemních zákazníků:
    • 200 km v cyklu WLTP s baterií 50 kWh
    • 300 km v cyklu WLTP s baterií 75 kWh
  • Komfort: absence vibrací, hluku a velká plynulost pohybu
  • Pohodové řízení v elektrickém režimu s okamžitým dostupným točivým momentem a absencí řazení
  • Pohodové používání: volný přístup do zón s regulovaným vjezdem s emisemi CO2, který umožní každému řemeslníkovi nebo kurýrovi dostat se přímo až k zákazníkovi
  • Objem nákladového prostoru stejný jako u vozů se spalovacím motorem
  • Nízké provozní náklady

 

Peugeot e-Expert je elektrická dodávka s dojezdem až 300 kilometrů

„Citroën je staletá značka, která těží z téměř 90 let know-how v oblasti užitkových vozů. Citroën nyní – jako důležitý subjekt při přechodu na nové zdroje energií – zahajuje  velkou ofenzívu v oblasti elektrifikace své řady užitkových vozidel, jejímž cílem je do roku 2021 nabídnout u všech kompaktních dodávek vedle úsporných verzí se spalovacím motorem i verzi s elektromotorem, za využití toho nejlepšího z know-how skupiny PSA,“ říká Laurence Hansen, produktová ředitelka odpovědná za strategii značky Citroën.

Copyright William CROZES @ Continental Productions