CITROËN představil na svém stánku na letošním autosalonu ve Frankfurtu všechny čtyři modely DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5 v novém provedení nazvaném Faubourg Addict. Toto ztělesnění pařížského luxusu vychází z konceptu Numero 9, jenž se představil na pekingském autosalonu 2012. Tato verze nabízí:

  • novou tmavě černou karoserii s jemně nafialovělými odstíny Whisper
  • střechu, kde je u vozu DS3 Cabrio vzor DS začleněný do plátna, objevuje se i na střeše vozů DS3 a DS4 a u vozu DS5 je vzorem DS potištěná střecha kokpitu a jako kouzlem se rozlévá i do celého interiéru
  • vnější zpětná zrcátka s laserově vypáleným vzorem, což je inovace, která je velmi příjemná na dotek
  • a kola s diamantovým výbrusem s barevným středem Whisper, sladěným s odstínem karoserie

U této verze inspirované tím nejlepším z francouzského luxusu je více než kdy jindy kladen důraz na osobní úpravy na míru a na rafinovanou eleganci. Vůz využívá nejnovější postupy používané ve světě automobilů, svědčící o kreativitě a know-how značky.

Verze DS Faubourg Addict, které se poprvé představily na autosalonu, se budou od října prodávat jako paket, který půjde doplnit o další prvky příplatkové výbavy.

K dispozici jsou i další odstíny, jako je černá Perla Nera u všech čtyř modelů řady, bílá Banquise u vozu DS3 a DS3 Cabrio, ale také perleťově bílá u modelů DS4 a DS5.

Řada DS je i tři roky po svém uvedení na trh a šest měsíců po příchodu poslední novinky, vozu CITROËN DS3 Cabrio, stále dynamická a atraktivní. Registruje již více než 370 000 prodaných kusů, z toho v 66 % jde o nové zákazníky značky CITROËN. V prvním pololetí 2013 se prodeje oproti stejnému období v roce 2012 zvýšily o 3,6 %.

V České republice prodeje za první pololetí letošního roku vzrostly o 60%. Tomuto vynikajícímu výsledku pomohla prezentační akce s názvem DS Tour, kdy celá modelová řada byla k vidění a vyzkoušení v 7 městech České republiky.

Ambassadory modelové řady DS v ČR jsou známé osobnosti, které si vozy DS oblíbili kvůli stylu, designu, luxusním materiálům: Simona Krainová, Aneta Langerová, Petr Koukal, Jaroslav Svěcený.

Styl řady DS, inspirovaný francouzským luxusem, je jedinečný, vzbuzuje fantazii a emoce a nabízí výjimečnou eleganci. Na mezinárodním poli plní roli skutečné výkladní skříně značky a pomáhá posilovat její status globální značky na rychle rostoucích mezinárodních trzích. Platí to především pro Čínu, kde je DS plnohodnotnou značkou a kde bude na konci září zahájena v továrně v Šen-čenu výroba modelu DS5.

Přečtěte si také:  Návrat do showroomů oslaví Citroën tradičními Happy days

Tisková zpráva/-PS-