rolls-royce-cullinan-tuning-keyvany- (1)

Černočerný Rolls-Royce Cullinan Hayula dostal díly z karbonu a pořádnou výkonovou injekci

Autor: Radim Plachý - Zdroj a foto: Keyvany - 16. 4. 2022


Rolls-Royce Cullinan je nejprodávanějším modelem britské aristokratické značky a po silnicích jich jezdí poměrně dost. Když ale nechcete potkávat stejné auto, nabízí se jeho úprava. Poměrně výrazně vám auto dokáží odlišit u německé společnosti Keyvany.

Německý tuner představuje svůj Rolls-Royce Cullinan, který dostal jméno Hayula. Změny jsou jak na karoserii, tak i na technice.

Designových změn si lze všimnout na první pohled, protože na karoserii přibyly doplňky z uhlíkových vláken. Jde například o přední nárazník s novým spojlerem, novou kapotu motoru, nástavce blatníků a prahů, zadní nárazník s difuzorem anebo střešní spoiler. Nápadné je také LED svícení přes celou šíři předního nárazníku.

Co by to bylo za úpravu, kdyby tomu chyběla kola. I ta samozřejmě úpravce vyměnil a rovnou vzal o poznání větší. Upravený Rolls-Royce Cullinan Hayula obouvá hned 24palcové disky s pneumatikami 295/30 R24 vpředu a dokonce 355/25 R24 vzadu. Celé auto je včetně kol zvenku celé černé.

To v interiéru je všechno jinak. Černou tu sice taky najdeme, ale více je tu oranžové barvy, do níž je interiér tohoto konkrétního kusu přečalouněn. Nové jsou také hliníkové nášlapy pedálů, dekory z karbonu, koberce či stropnice, které nechybí „noční obloha“ z LEDek. Fantazii se meze nekladou, takže interiér výrobce přečalouní do prakticky jakékoliv barvy si bude zákazník přát.

Pozadu, jak již bylo zmíněno, nezůstal ani motor. Sériový 6,75litrový vidlicový dvanáctiválec s přeplňováním dvěma turbodmychadly se pyšní výkonem 420 kW a točivým momentem 850 Nm. Upravený Rolls-Royce Cullinan Hayula má ale 545 kW a 1120 Nm. Úpravce toho docílil tak, že nachipoval řídící jednotku, ale přidal také zcela nový výfuk s karbonovými koncovkami.

Štítky: , , , , , ,

3 názory na “Černočerný Rolls-Royce Cullinan Hayula dostal díly z karbonu a pořádnou výkonovou injekci”

  1. Pavel Kapoun

    Debilitu takového počinu nikdy nepochopím. Výrobce investuje nemálo prostředků, aby vyvinul něco, co se vymyká jejich dosavadní produkci, tedy vozidlo kategorie SUV. Zákazník si jen za tuto skutečnost nemálo připlatí. Pak přijde retardovaný tuner, který to zase zpátky sníží na obvyklou úroveň (za což si zákazník znovu připlatí). Není to proboha principem vozů kategorie SUV, aby byly vyšší než běžná produkce???

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru