Celosvětové prodeje hybridů Honda dosáhly 800 000 kusů

Autor: Pavel Srp - 30. 1. 2012


Společnost Honda Motor Co., Ltd. oznámila, že celosvětové souhrnné prodeje hybridních vozidel Honda ke konci prosince 2011 překročily 800 tisíc kusů. Tohoto milníku společnost dosáhla po 12 letech a 2 měsících od zahájení prodeje první generace Hondy Insight v Japonsku v listopadu 1999. Dojezd tohoto automobilu byl 35 km na litr paliva1 a byl v dané době nejdelší ze všech vozidel poháněných benzínovým motorem.

Honda představila první generaci modelů Insight, Civic Hybrid a Accord Hybrid, které byly vybaveny lehkým a kompaktním hybridním systémem IMA (Integrated Motor Assist). V posledních třech letech od uvedení druhé generace modelu Insight v roce 2009 – společnost Honda představila celkem šest nových hybridních modelů, které rozšířily řadu hybridních vozidel značky a přispěly k růstu prodejů. Celosvětový prodej hybridních modelů Honda v roce 2011 dosáhl přibližně 200 000 kusů (nárůst o 30 % oproti roku 2010). Celkový prodej hybridních modelů za poslední tři roky přesáhl 500 000 vozidel. V prosinci 2011 v Japonsku podíl hybridních vozů na všech nově registrovaných vozidlech značky Honda přesáhl 45 %.

Dnes Honda prodává sedm hybridních modelů v přibližně 50 zemích po celém světě. V průběhu jara 2012 bude navíc v severní Americe uveden na trh model ILX. Jedná se o první model značky Acura vybavený hybridním hnacím ústrojím.

V rámci globální ekologické kampaně „Modrou oblohu pro naše děti“, bude Honda pokračovat ve zvyšování tržního podílu hybridních automobilů, aby bylo možné naplnit vizi společnosti s nízkou produkcí emisí uhlíku.

 

Ekologická vize společnosti Honda

Společnost Honda připravila nový animovaný film nazvaný „Modrou oblohu pro naše děti (pro všechny generace)“.

Film uvádí do života ekologickou vizi značky Honda, která byla ohlášena v červnu roku 2011 a která zdůrazňuje význam jejího globálního ekologického sloganu. Animovaný film začíná rokem 1972, kdy inženýři společnosti Honda vyvinuli ekologicky šetrný motor CVCC a dále přibližuje péči, jakou všichni zaměstnanci společnosti Honda od té doby věnují problematice ochrany životního prostředí.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru