U tunera Cam Shaft mají rádi zářivé barvičky. Do těch nedávno oblékli Renault Clio a teď Volkswagen Golf. Svůj poslední výtvor pojmenovali Volkswagen Golf R Electric Orange. Název je zavádějící, protože s elektřinou tohle auto nemá společného nic. Pod kapotou se ukrývá starý dobrý benzín spalující motor a to rovnou ten nejsilnější – dvoulitrové TSI o původním výkonu 270 koní.
Při pohledu na auto je jasné, že na svém místě toho moc nezůstalo. Karoserie se zbavila nudného jednobarevného lakování a vystřídal ho vzor v oranžovobílých barvách doplněný o stíny. Nová jsou kola, která dodala společnost OZ. Jedná se o typ Ultraleggera v černém odstínu. Pod nimi se hrdě tyčí nové brzdy Tarox. Vše je završeno instalací sportovního sníženého podvozku H&R.
Je jasné, že ani pod kapotou to nemohlo zůstat bez úprav. Motor disponující v základu výkonem 270 koní a 350 Nm točivého momentu posílil na 325 koní a 430 Nm. To už do kapsy strčí i mnoho aut, která na to, že jsou rychlá vypadají na první pohled… :)
[nggallery id=1715]
-PS-