Bridgestone podporuje závody na světové úrovni v zimě i v létě

Autor: Pavel Srp - 4. 4. 2013


Bridgestone Europe v probíhající zimní sezóně 2012/2013 opět sponzoruje závody Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup). Bridgestone v této podpoře pokračuje po loňské úspěšné první sezóně, v níž se na propagaci prémiových zimních pneumatik Bridgestone podílelo silné mediální pokrytí za podpory společenských a marketingových aktivit v dějišti závodů.

Bridgestone byl v letošní sezóně hlavním partnerem 37 závodů Světového poháru v alpském lyžování, které se konaly v 8 evropských zemích: Rakousku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Slovinsku, Švédsku a Švýcarsku.

Bridgestone překvapil v úvodním závodu v rakouském Söldenu, který se uskutečnil ve dnech 27. až 28. října 2012, odhalením ohromující sochy sjezdaře vyrobeného z pneumatik. Umělec Mirko Siakkou-Flodin zpracoval 45 pneumatik Bridgestone tak, aby vyvolávaly dojem fyzické síly, odhodlání a vnitřního napětí svalů lyžaře v plném pohybu. Dvoumetrová socha o hmotnosti 500 kg se během letošní zimy objevila na několika závodech FIS v alpském lyžování.

„Chtěli jsme dramaticky vyjádřit úzký vztah mezi ovladatelností a výkonem zimních pneumatik Bridgestone a vrcholovým alpským lyžováním,“ říká José-Enrique Gonzalez, ředitel společnosti Bridgestone Europe zodpovědný za marketing a podporu prodeje na trhu náhradní spotřeby.

Špičkové výkony v alpském lyžování i výjimečné vlastnosti zimních pneumatik Bridgestone jsou definovány ovladatelností, rovnováhou, bezpečností a přilnavostí. Partnerství s alpským lyžováním je ještě přesvědčivější, pokud uvážíme, že mistrovská sezóna začíná v době, kdy v Evropě nastává období pro přezutí na zimní pneumatiky.

Bridgestone měl v této sezóně v souladu se sponzorskou smlouvou svá loga na dresech sportovců, v prostoru startu a na brankových vlajkách společně s nepřehlédnutelnými tabulemi podél trati a v oblasti cíle. Také místní marketingové programy byly zaměřeny na podporu řady zimních pneumatik Bridgestone.

Bridgestone zároveň pokračuje ve svém partnerství s MotoGP, vrcholným seriálem silničních motocyklových závodů. Sezóna 2013 je dvanáctým rokem účasti společnosti Bridgestone v MotoGP a pátým rokem v roli exkluzivního dodavatele pneumatik pro MotoGP. Bridgestone tak pokračuje v realizaci své mise vyvíjet a dodávat bezpečnější závodní pneumatiky s vynikajícím výkonem během zahřívací fáze a skvělou zpětnou vazbou pro jezdce.

Úspěch v MotoGP přinesl enormní výhody řadě silničních pneumatik Bridgestone. Její součástí jsou dvě novinky: pneumatika S20 Hyper Sport s velkou styčnou plochou a vysokou úrovní přilnavosti a pneumatika Sport Touring T30, která díky rychlým reakcím, pohotové ovladatelnosti a dobrému držení stopy vrací zpět radost z cestování. „V konstrukci pneumatiky Battlax S20 a v technologii směsi pneumatiky T30 se přímo odrážejí zkušenosti, které společnost Bridgestone získala v MotoGP,“ říká Vincent Van Houtte, vedoucí oddělení motocyklových pneumatik společnosti Bridgestone Europe.

V roce 2013 prodloužil svou smlouvu se společností Bridgestone Europe také devítinásobný mistr světa Valentino Rossi, který vystupuje jako poradce ve vývoji motocyklových pneumatik nezávisle na své účasti v MotoGP.

Stejně jako v případě předchozí smlouvy, spolupracuje Valentino Rossi se společností Bridgestone na propagaci vášnivé jízdy na motocyklech mezi bikery a nadšenci po celé Evropě, v souladu s konceptem značky Bridgestone, který je založen na přenosu zkušeností ze závodní dráhy na silnice.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru