mercedes-amg-a45-s-brabus-1 (2)

Už začátkem roku Brabus oznámil, že se chystá ukázat své kvality na nové generaci zatraceně ostrého hot hatche v podobě Mercedesu AMG A45 S. Po pár měsících je konečně jasné, že Brabus drží místo dvorního úpravce této německé automobilky opravdu právem. Malé „áčko“ je po jeho zásahu ještě brutálnější než z výroby. A to je rozhodně co říct. Vždyť v továrně byla verzi AMG A 45 S 4MATIC+ nadělena pořádná porce výkonu. Konkrétně mluvíme o 421 koních a 500 Nm. Ovšem to je pro Brabus jen začátek.

Dvoulitrový čtyřválec pod kapotou prošel úpravou řídící jednotky, takže nabízí o 30 koní a 50 Nm víc. Úpravce k tomu přidal nové tlumiče, které auto snižují o 30 milimetrů, nová 20palcová kola a několik designových, většinou karbonových, prvků, a ty jasně dávají najevo, že tohle není jen tak obyčejný kus.

Přečtěte si také:  Test Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ (2020)

Těch několik zásahů zlepšilo kromě designu a výkonu také zrychlení z klidu na 100 km/h, které se u sériového modelu odehraje za 3,9 sekundy. Ovšem díky úpravě Brabusu k tomu řidič bude potřebovat jen 3,7 sekundy. Maximální rychlost zůstala beze změny na 270 km/h.

Jenomže za to vše si německý úpravce nechá řádně zaplatit. Víme, že je jeho práce drahá, přesto s neceněním tuningového zásahu do ostrého áčka překvapil. Pokud si u něj vůz objednáte, musíte si připravit 89 131 eur, tedy v přepočtu asi 2,3 milionu korun. Jen auto u nás vyjde na 1 545 170 Kč. Zbytek, tedy asi 800 000 Kč je úprava. Stojí za to? Bohužel to nejsme schopni posoudit, ale zato víme, že za tu cenu úpravy a auta můžete mít třeba BMW M3 Competition, tedy bestii s 510 koňmi. Nebo třeba Audi RS 4 Avant o výkonu 450 koní.

Přidat komentář