BMW je za prvních devět měsíců nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu

Autor: Pavel Srp - 8. 10. 2013


2764 nově registrovaných osobních vozů BMW od ledna do září 2013 znamená první místo v prémiovém segmentu. Vozy BMW kralují prémiovým vozům ve střední, vyšší střední a luxusní třídě, stejně tak jako mezi automobily SUV.

Značka BMW za prvních devět měsíců roku 2013 vykázala 2764 nově registrovaných vozů. Tím je jasnou jedničkou prémiového segmentu, a také premiantem ve čtyřech tržních segmentech. Nejbližší konkurent zaostal o 369 vozů. Na vynikajících výsledcích celé BMW Group Česká republika má podíl také značka MINI, která za dané období registrovala 280 nových automobilů. V segmentu sportovních vozů je MINI Cabrio registrováno jako vůbec nejúspěšnější model. BMW Group tam má celkovou bilanci 3044 vozidel za prvních devět měsíců letošního roku.

„Dosažené výsledky nás velice těší a zároveň potvrzují, že zákazníci oceňují vedle naší mladé produktové řady a technologických inovací v našich vozech i kvalitní síť autorizovaných prodejců BMW,“ dodal generální ředitel BMW Group Česká republika, Dr. Josef Reiter.

Na úspěchu značky BMW má podíl především nová generace BMW řady 3, která zaznamenala vynikající odezvy od odborných novinářů a současně také zákazníků. BMW řady 3, které se prodává v provedení Sedan, Touring a Gran Turismo, je nejoblíbenější modelovou řadou z nabídky značky BMW. Za prvních devět měsíců se pro něj ve střední třídě rozhodlo 685 zákazníků. BMW řady 3 obsadilo ve velmi nabitém segmentu střední třídy celkově čtvrtou pozici, což je historicky nejlepší umístění prémiového automobilu v daném segmentu.

S 642 kusy je druhým nejčastěji registrovaným modelem značky BMW řady 5, které se nedávno začalo prodávat v modernizované podobě. Po vrcholném modelu domácího výrobce je druhým nejúspěšnějším modelem segmentu vyšší střední třída a současně nejoblíbenějším prémiovým automobilem. Tradičně velmi dobrých výsledků dosahují modely rodiny BMW X. Po prvních třech čtvrtletích roku 2013 oslovilo nejvíce zákazníků BMW X3 (338 kusů), což jej řadí do pozice nejúspěšnějšího prémiového SUV na trhu. V těsném závěsu za ním se umístilo BMW X1 (324 kusů), následované stále oblíbeným BMW X6 (217 kusů) a BMW X5 (146 kusů), které se od listopadu navíc začne prodávat v nové generaci. V segmentu luxusních vozů bylo nově registrováno 66 vozů BMW řady 7. I tato řada se stala vedoucím modelem svého segmentu.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru