BMW M6 je jedinečné, obzvláště pak v provedení Cabrio, které se tak nějak zcela vymyká všem standardům. Je hlučné, placaté a tak trochu neurvalé. Jenomže má tolik stylu, že si ho prostě zamilujete. Ale i když by se mohlo zdát, že motor o objemu 4.4 litru V8 přeplňovaný dvěma turbodmychadly naladěný na 560 koní s točivým momentem 680 Nm je možná až moc, pro některé není. Mezi námi jsou totiž odvážlivci, kteří s chutí sáhnou po úpravě, která tomuhle kabrioletu dává zcela odlišný rozměr.
Pustili se do toho u německé tuningové společnosti G-Power. Díky chipu a kompletní výměně výfukového potrubí od svodů až po koncové tlumiče se výkon M6 vyšplhal na působivých 730 koní a 975 Nm točivého momentu. Jestli lapáte po dechu a snažíte si představit, co to s autem dělá, pak by vás mohlo zajímat, že původní plány pánů z G-Power byly dostat se až k výkonu 1000 koní. Ale to prý bude až další stádium. Nicméně tuto metu zatím prolomili s předchozí generací BMW M6 s desetiválcem. Mimochodem právě nový titanový výfuk je v nabídce i bez katalyzátoru a nebo s rezonátory v koncovkách. Pokud byste ho do auta nechtěli a nechali si udělat jen chip, pak počítejte s výkonem zvýšeným „pouze“ na 689 koní.
Je mi jasné, že by vás určitě zajímala cifra zrychlení, z 0 na 100 km/h to asi není moc podstatné, protože firma se pochlubila až zrychlením z 0 na 200 km/h, které se odehraje za neskutečných 10.7 sekundy, a maximální rychlost se potom zastaví až na 300 km/h.
Úpravy se nsoustředily jen na výkon. M6 Cabrio dostala nová 21 palcová kola s názvem HURICANE RR, která jsou vyrobena z ultra lehkého leteckého hliníku. Jejich vlastností není jen ozdobit už tak zajímavý celek, ale také snížit neodpruženou hmotnost a zlepšit ovladatelnost vozu.