V nabídce sportovní divize bavorské značky je nejmenším a zároveň nejslabším modelem BMW M2 Competition se 410 koňmi. Na tomto základu ale vzniká model, jehož výkon bude ještě vyšší. Hovoří se o tom, že to bude dokonce takřka stejně jako u BMW M3 Competition.
Detaily o chystaném BMW M2 CS se objevily na známém serveru Bimmerpost. Tento web ukázal produktový prospekt, jenž odhaluje naprosto detailní informace. Prozrazuje nejen vzhled, ale i jednotlivé části auta, které jsou oproti obyčejnému BMW M2 Competition vylepšeny či jinak upraveny.
Tím zásadním z pohledu designu jsou výraznější spoilery, ale hlavně pořádná porce dílů z karbonu. Některé jsou ponechány s původním karbonovým vzorem (spoilery, difuzor, vnější zpětná zrcátka a podobně), jiné (např. kapota motoru) jsou lakovány do barvy automobilu. Z karbonu bude i střecha anebo středový panel v interiéru.
BMW M2 Competition oficiálně, dostalo motor z M3, ale „jen“ se 410 koňmi
Motor bude v základu stejný, tedy třílitrový, dvěma tudbodmychadly přeplňovaný řadový šestiválec. Jeho výkon ale z původních 410 koní poskočí na 450 koní. K tomu se mu bude lépe oddechovat díky novému výfukovému potrubí z nerezové oceli se zvukovou klapkou. Velkou změnou ale bude fakt, že by auto mělo dostat adaptivní podvozek.
V základu má být auto vybaveno manuální převodovkou, za příplatek bude možnost dvouspojkové převodovky M DCT. Na výběr má být i z ocelových anebo karbon-keramických brzd. S tím souvisí také možnost volby mezi lepivými semislicky Michelin Pilot Sport Cup a běžnými pneumatikami.
Divné ale je, že se na prospektu objevují obrázky, které tak úplně neodpovídají tomu, že by mělo jít o oficiální prospekt. Stačí se podívat na registrační značku zobrazeného auta či na loga M4 CS na zádi nebo na prazích. Podezřelé jsou i fotky předního spoileru a kapoty pocházejícíc z BMW M4 CS.
Začátek výroby by měl podle prospektu odstartovat v březnu 2020 a vyrobeno by mělo být 2200 kusů. Počkejme si na to, jak to dopadne a kdy nám BMW prozradí nějaké detaily.