Němečtí Alpha N-Performance se soustředí na ostré modely z Mnichova. Tentokrát si jejich pozornost zasloužil ten nejmenší a nejpurističtější model v nabídce, BMW M2. Inženýři z Alpha N-Performance se zaměřili především na techniku, nicméně myslelo se také na design.

BMW M2 Coupé Alpha N-Performance 2

BMW M2 Coupé rozhodně není žádné ořezávátko ani ve svém sériovém provedení. Přeplňovaný řadový šestiválec o objemu třech litrů totiž disponuje výkonem 370 koní (272 kW) a točivým momentem 465 Nm, který může být overboostem dočasně zvýšen až na 500 Nm. Přestože to jsou slušná čísla, tuningová společnost nabízí rovnou tři stupně zvýšení výkonu. První stupeň byl naladěn na výkon 400 koní (294 kW) a točivý moment 580 Nm, následuje ho Stage 2, který má 415 koní (305 kW) a 600 Nm, a vrcholem je pak výše zmiňovaný Stage 3, takže maximálně ze své M2 dostanete 430 koní (316 kW) a 620 Nm točivého momentu. Klobouk dolů.

Blíže nespecifikovanému zvýšení výkonu (pravděpodobně díky úpravě ECU) sekunduje nový výfukový systém, který vychází z vývoje závodních vozů. Úpravami prošel také podvozek. Nové jsou pružiny, které mají spolu se stavitelnými tlumiči Öhlins snižovat světlou výšku vozu a zároveň přispět k dalšímu vylepšení jízdních vlastností. To vše údajně při zachování slušného cestovního komfortu. Mimo úprav technického rázu, které u takto stavěného vozu samozřejmě vítáme, se myslelo také na design. Novinkou je zadní přítlačné křído, které je stavitelné a vyrobeno jak jinak, než z karbonu. Ze stejného materiálu pak bylo vyrobeno nové lízátko pod předním nárazníkem nebo vnější zpětná zrcátka a difuzor pod tím zadním. Chlápci z Alpha N-Performance na novou M2 nasadili také 19″ kola OZ Racing Ultraleggera HLT, která obouvají pneumatiky o rozměrech 245/35 ZR19 vpředu a 265/35 ZR19 vzadu.