bmw-mercedes-benz-advent-reklamni_kampan- (3)

Předvánoční čas přináší mnoho překvapení, například za desátým okénkem adventního kalendáře mnichovského prodejce Mercedes-Benz září BMW iX3. Součástí vánoční výzdoby v prostorách BMW Welt je oproti tomu Mercedes-Benz EQC 400. Podnět na takovou automobilovou výměnu mezi dvěma konkurenty v prémiovém segmentu vzešel ze společného přání. Jeho záměrem je v těchto zvláště těžkých časech podpořit lokální podnikatele v Mnichově a vyslat v bavorském hlavním městě signál sounáležitosti.

Přečtěte si také:  Je to oficiální. Nové auto se spalovacím motorem nikdo ve Velké Británii nekoupí už za 10 let

Již po 18. se v předvánočním čase proměnilo skleněné průčelí mnichovského prodejce Mercedes-Benz na nadrozměrný adventní kalendář. V minulosti se každý den za okénky nacházely jednotlivé modely stuttgartského výrobce. Tento rok se takovýmto způsobem za 24 okénky adventního kalendáře prezentují se svými produkty lokální výrobci z Mnichova. Jde o součást iniciativy „Nakupujte lokálně“, která se zaměřuje na sounáležitost a soudržnost ve městě.

Mottem akce je „Držíme spolu“, kterým se již více než 100 let řídí v Mnichově sídlící automobilka BMW i mnichovské zastoupení Mercedes-Benz. Oba celosvětoví prémioví konkurenti se v předvánočním čase vstřícně dohodli na spolupráci, jež pomůže zviditelnit lokální výrobce nejrůznějších produktů. Výsledkem je, že za desátým okénkem adventního kalendáře mnichovského prodejce Mercedes-Benz je umístěn model BMW iX3 a součástí vánoční výzdoby v prostorách BMW Welt se stal Mercedes-Benz EQC 400.

Tímto způsobem se kromě lokálních výrobců obě automobilky snaží upozorňovat i na své elektrické automobily. Kolem mnichovského prodejce Mercedes-Benz projede denně přibližně 180 000 vozů a branami prostoru BMW Welt ročně projdou více než 3 miliony návštěvníků, což z něj činí jednu z nejoblíbenějších atrakcí Mnichova. O velkou pozornost v rámci regionu se zaslouží i sociální sítě automobilek BMW a Mercedes-Benz.