2019-toyota-camry-hybrid- (10)

Během posledního Toyota Víkendu, který proběhl 14. a 15. září, uzavřeli zákazníci smlouvy na 168 nových vozů. Celkově dealerství Toyoty během víkendu navštívilo 2000 zájemců.

Nejprodávanějšími modely byly o uplynulém víkendu Toyota Yaris (74 nových zákaznických smluv), nová generace modelu Corolla (28 smluv) a Toyota C-HR (24 nových smluv), u něhož se přes 80 procent zákazníků rozhodlo pro jeho hybridní variantu.

“Těší nás, že po rekordním létě, kdy jsme prodali 2508 osobních a lehkých užitkových vozů, zájem o naše modely neutuchá ani v září. Zvýhodněné nabídky navíc ani po Víkendu nekončí,” říká generální ředitel Toyota ČR Martin Peleška.

Akční nabídka na vozy Toyota pokračuje v rámci limitované edice Prime a Prime VIP. Týká se hybridních i benzínových verzí jednotlivých modelů a platí až do konce října. Mimo edici Prime však pokračuje také nabídka na limitovanou edici k 20 letům modelu Toyota Yaris a jeho sportovní edici GR Sport, stejně tak jako na užitkové modely Toyota Proace a Proace Verso.

Toyota má za sebou v Česku úspěšné léto, kdy v srpnu zvýšila tržní podíl z 3,2 procenta na 5,5 procenta. Meziročně si polepšila o sedm míst a posunula se do první pětky. Během srpna dokonce v prodejích útočila na čtvrtou příčku.

Nejprodávanějším modelem v letošním roce je zatím Toyota Corolla. Její prodej do srpna meziročně vzrostl o 43 procent na 1617 aut.