Subaru

Pohon všech kol u Subaru slaví 40 let

Společnost Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, dnes oznámila, že v letošním roce oslaví již 40. let od prvního představení stálého pohonu všech kol (AWD), který se poprvé objevil v roce 1972 ve voze Subaru Leone Estate Van 4WD uvedeném na japonském trhu. Během následujících 40 let hrál koncern FHI roli průkopníka osobních […]

Pohon všech kol u Subaru slaví 40 let Přečíst celý článek...

Vojtěch Štajf za polárním kruhem uspěl

Premiérový start české posádky na jedné z nejseverněji pořádaných evropských soutěží dopadl zdárně. Vůz Subaru Impreza WRX STI nejenže soutěž dokončil, ale Vojtěch Štajf s Petrou Řihákovou se stali i druhou nejlepší zahraniční posádkou v cíli letošní Arctic Lapland Rally. Meteorologové pro nejbližší dny předpovídají České republice tak kruté mrazy, na jaké nejsme v našich

Vojtěch Štajf za polárním kruhem uspěl Přečíst celý článek...

Subaru BRZ GT300: Japonská okruhová bestie – video

Subaru moc dobře ví, že jejich fanouškovská základna je opravdu velká a proto se rozhodli všechny své příznivce namlsat a zveřejnit video s naprosto úchvatným Subaru BRZ GT300. Jedná se o sportovní verzi již známého kupé Subaru BRZ, které je ovšem určeno jen na japonské okruhové závody série Super GT. Pod kapotou mu tepe přeplňovaný

Subaru BRZ GT300: Japonská okruhová bestie – video Přečíst celý článek...

Subaru STI S206 – nejsilnější STI všech dob!

Jóóó, v Japonsku, tam se mají. Pro tamější trh je připraveno nejsilnější „sériové“ STI všech dob. Jedná se o speciální edici Subaru STI s označením S206. Na autě bylo provedeno několik změn. První na řadu přišel motor. Vyměněno bylo turbodmychadlo a byla upravena řídící jednotka. Pohonná jednotka nyní disponuje výkonem 320 koní a 431 Nm,

Subaru STI S206 – nejsilnější STI všech dob! Přečíst celý článek...

test-subaru-legacy

Test Subaru Legacy Combi 2,0D: Goliáš za cenu Davida? (2011)

Při prvním pohledu zvenku vás Subaru zaujme svým vzhledem – jako by se designéři v Japonsku zamysleli a řekli si, že by nebylo špatné udělat konečně auto, které by se mohlo líbit i v Evropě. Myslím, že se jim to povedlo, tedy spíše u kombi. U sedanu na mě záď působí dojmem, že „jí“ něco

Test Subaru Legacy Combi 2,0D: Goliáš za cenu Davida? (2011) Přečíst celý článek...

Přejít nahoru