Posledních 1 750 kusů! Kultovní Alpine A110 se loučí, po něm bude už jen „éra elektrická“
Alpine spouští výrobu posledních 1 750 kusů A110. Do léta 2026 kultovní kupé skončí a vrátí se v nové éře jako čistě elektrický sportovní vůz.
Alpine spouští výrobu posledních 1 750 kusů A110. Do léta 2026 kultovní kupé skončí a vrátí se v nové éře jako čistě elektrický sportovní vůz.
BMW M2 Coupé s manuální převodovkou je kompaktní sportovní náčiní. Má 480 koní na zadní nápravě. Dopřává řidiči syrový zážitek, který ale při řízení vyžaduje respekt.
Test BMW M2 Coupé s manuální převodovkou | 2025 Přečíst celý článek...
Lucie Výborná proměnila nový Renault Master v pojízdný domov i mobilní studio. Jak vznikal vůz, který ji vozí za rozhovory i do hor.
Nová Kia K4 dorazí na český trh začátkem roku 2026. Benzinový hatchback nabízí prostor, technologie i cenu pod půl milionu korun.
Test modernizované Kia Sportage 1.6 T-GDI: jemný facelift, tichý benzín, komfortní podvozek, reálná spotřeba kolem 8 l a aktuální ceny.
Test Kia Sportage 1,6 T-GDI 7DCT | 2025 Přečíst celý článek...
Stellantis posílá marketingové nabídky přímo na obrazovky aut. Řidiči si stěžují, výrobce to označuje za součást zákaznické péče.
Zapnete auto a vyskočí reklama. Stellantis na zákazníky zkouší nový trik Přečíst celý článek...
Hyundai chce, aby se elektromobily nabíjely zhruba za tři minuty, podobně jako tankování. Pracuje na 400kW nabíječkách a nové generaci baterií.
Nový Manthey Kit mění Porsche 911 GT3 v okruhový nástroj. Až 540 kg přítlaku, stavitelný podvozek a čas 6:52,981 na Nordschleife.
Nový Mercedes-Benz GLC navazuje na legendu vozu Mercedes 35 hp z roku 1900. Příběh prvního moderního automobilu, který změnil podobu silnic.
Ford v roce 2026 uvede modernizovanou elektrickou Pumu Gen-E s dojezdem přes 400 km a systémem BlueCruise pro hands free jízdu po dálnici.
Nový Peugeot 208 Racing TC6 otevírá okruhové závodění širšímu publiku. Nabízí 145 koní, nízkou hmotnost a bezpečnost na úrovni FIA.
Klaus Zellmer mluví o roku 2035, hybridních motorech, elektrických kombi i o tom, proč chce, aby o budoucnosti aut rozhodovali hlavně zákazníci.