Automobilka Hyundai obsadila čtvrtou příčku v žebříčku JD Power 2015 US IQS (Měření spokojenosti s počáteční kvalitou). Každoroční anketa oslovuje více než 84 000 majitelů nových aut, kteří odpovídají celkem na 233 otázek týkajících se kvality jejich nového vozu. Modely Hyundai Tucson a Accent navíc získaly vůbec nejlepší hodnocení ve svých kategoriích, z čehož Accent již druhý rok po sobě.
„Kvalita vozů Hyundai a spokojenost zákazníků prokazatelně roste,“ uvedl Frank Ferrara, viceprezident Hyundai Motor America. „Neustálé zlepšování kvality našich modelů je pro nás samozřejmě prioritou. Je ale také důležité, aby spokojenost našich zákazníků byla dlouhodobějšího charakteru a aby noví majitelé vozů Hyundai plně využívali všechny funkce a možnosti, které jim naše auta poskytují.“
Žebříček IQS již 29 let slouží jako meřítko kvality nových automobilů. Měření probíhá ve lhůtě 90 dnů od počátku vlastnictví auta a podle toho letošního ohlásili noví majitelé modelů Tucson a Accent vůbec nejméně problémů s jejich vozidly ze všech majitelů menších SUV a malých aut.
„Menší SUV a malé vozy jsou jedny z nejoblíbenějších kategorií vozidel a téměř každá automobilka má produkty, které soutěží v těchto segmentech. Zákazníci tak mají velmi široký výběr,“ vysvětlil Mircea Gradu, výkonný ředitel pro strojírenství a kvalitu v Hyundai Motor America. „Jsme velmi rádi, že oba modely Accent a Tucson se zařadily na nejvyšší příčky v jejich silně obsazených segmentech.“