Máte-li v garáží BMW M4, chcete být jedineční a máte na účtě dost peněz? Pak pro vás máme docela zajímavou nabídku od společnosti Alpha-N Performance. Tihle němci jsou svou nákloností pro BMW dost známí a přesně jak to u nich bývá, i pro M4 si připravili nový a zatraceně výrazný bodykit společně s pořádným zásahem do řídící jednotky.

alpha-n-performance-bmw-m4-01

Začneme hezky od předu, kde si Alpha-N připravili dvě různá lízátka pod přední nárazník. Obě jsou z uhlíkových vláken, přičemž to první v hodnotě 999 EUR (27 272 Kč) je, dá se říci, obyčejný a pevně nastavený kus. Druhý stojí 1 999 EUR (57 572 Kč) a svou cenu obhajuje funkčností podpořenou nastavitelnou výškou, tudíž i přítlakem. Pro přední část se za 499 EUR (13 622 Kč) dále nabízí sada aerodynamických karbonových prvků umístěných v rozích předního narazníku, které mají usměrnit proudění vzduchu.

alpha-n-performance-bmw-m4-02

Když se přesuneme dozadu, určitě vás zaujme obrovské křídlo z uhlíkovývh vláken, které je plně nastavitelné v závoslosti na tom, jaký přítlak bude potřeba. Jeho cenu Alpha-N pro jistotu, asi aby to s někým neseklo, nezveřejnili. Za to ale zveřejnili cenu zadního difuzoru, která je stanovena na na 1 499 EUR (40 922 Kč).

alpha-n-performance-bmw-m4-03

Pod kapotou má sériová M4 řadový šestiválec s vysokootáčkovou koncepcí a technologiemi M TwinPower Turbo, který disponuje výkonem 317 kW/431 koní a točivým momentem 550 Nm. Ale když přihlédneme k poměrně sportovně laděným úpravám, je jasné, že s výkonem se muselo něco udělat. Proto se po zásahu do řídící jednotky Alpha-N chlubí u M4 výkonnostním paketem Evox. Ten i díky použití nového výfukového systému dosahuje 530 koní a točivého momentu 685 Nm. Pokud si zákazník nebude přát nový výfuk, dostane pro svou M4 nárůst výkonu “jen” na 520 koní.

alpha-n-performance-bmw-m4-04