Akce „7 dní Peugeot“ se vrací s cílem podpořit rostoucí trend prodejů značky Peugeot v ČR

Autor: Pavel Srp - 24. 9. 2013


Úspěšný koncept „7 dní Peugeot“ se vrací. Podzimní akční nabídka se zaměřuje na modely Peugeot 208, 301, 308, 308 SW, 5008 a Partner Tepee.

Akce „7 dní Peugeot“, která proběhla letos na jaře, přilákala do koncesí Peugeot velký počet zákazníků a zajistila nárůst objednávek nových vozů v řádu desítek procent. Dynamický růst prodejů si pak značka Peugeot v České republice udržela i po několik následujících měsíců, navzdory poklesu českého automobilového trhu. Letos druhá akce „7 dní Peugeot“ proběhne od 23. do 29. září 2013.

Peugeot 308: letos nejprodávanější model značky v ČR zaznamenal oproti loňskému roku nárůst o 60 %. Příznivá cena odcházejícího, nicméně stále populárního modelu, který bude již letos v říjnu nahrazen novým vozem, si získala stovky zákazníků. Od nabídky „7 dní Peugeot“ se očekává další posílení prodeje. Peugeot 308 Active 1,6VTi 120 koní je rámci akce za 289 000 Kč, Peugeot 308 SW Active+ 1,6VTi 120 koní za 299 000 Kč.

Vozů Peugeot 208 jezdí po světě už téměř půl milionu (od uvedení na trh loni na jaře se celosvětově prodalo 462 000 ks). V ČR je druhým nejprodávanějším modelem značky. Akční nabídka „7 dní Peugeot“ stlačila jeho cenu pod 200 000 Kč. Pod tuto částku se s akční cenou vešel i třetí nejprodávanější model – sedan Peugeot 301.

Dalším modelem zařazeným do sedmidenní akce je rodinný vůz Peugeot 5008. V rámci nabídky se prodává za cenu od 375 000 Kč. Poslední ze šestice zvýhodněných modelů Peugeot Partner v provedení Tepee bude nabízen na cenu od 284 000 Kč.

Nabídka platí v celé koncesionářské síti Peugeot a vztahuje se na skladové vozy i na objednávky do výroby.

peugeot_Trofej-QualiwebStrategie-2013

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru