Jestli je pro vás běžné BMW M4 moc obyčejné, nabízí se možnost toho, abyste si jej nechali vylepšit u nějakého úpravce. Svou novinku v tomto směru představuje i AC Schnitzer, který se podíval na zoubek verzi bez střechy.
AC Schnitzer je úpravce, který se na modely mnichovské značky zaměřuje. Není tedy divu, že se podíval i na kabriolet M4. Výsledná úprava se samozřejmě dá aplikovat nejen na kabriolet, ale i na kupé.
Začneme designem, který je jen decentně přiostřen. AC Schnitzer přidal přední spojler pod nárazník a aerodynamické prvky na rohy předního nárazníku, k tomu je tu také nový zadní difuzor. Úpravce nabízí i karbonové křídlo na víko kufru, které auto z fotek nemá, a pro kupé si lze pořídit i střešní spojler.
Všechny tyhle věci ale nejsou jen designové doplňky, jsou totiž i funkční. Třeba jen přední spojler a křidélka na bocích zvyšují přítlak na přední nápravu při 200 km/h až o 40 kg. Zadní křídlo pak dokáže přitlačit záď k zemi dalšími 70 kg.
AC Schnitzer vyměnil i kola. Sériové disky ustoupily novým kolům z vlastní produkce úpravce. V nabídce jsou s průměrem 20 palců a ve dvou designech: AC1 nebo AC3.
Vzhled ale není to zásadní, tím je totiž úprava motoru. Dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitr má v sérii ve verzi M4 Competition výkon 375 kW/510 koní a točivý moment 650 Nm. Po první úpravě se dostáváme na 434 kW/590 koní a 750 Nm. Ta nemusí být konečná, protože AC Schnitzer nabízí ještě výkonnější úpravu, která přinese dokonce 449 kW/610 koní a 750 Nm.
Pro zákazníky, kteří chtějí kompletní úpravu, je v nabídce i úprava podvozku. Tuner nabízí nastavitelný podvozek, který auto přiblíží o 40 mm blíže k asfaltu.