Po zhlédnutí tohoto videa nám na mysl vytanula slova kuchaře Zdenka Pohlreicha: „Už jsme viděli hada bušit pěstí do skály a koně zvracet v barvách francouzské trikolory, ale tohle, to jsme opravdu ještě neviděli. Jde o propagační video společnosti Autocentrum Lukáš z Valašského Meziříčí, který se specializuje na vozy značky Kia, Citroën, Volkswagen a Škoda.
A právě poslední značka se stala terčem marketingového oddělení tohoto dealera, který se rozhodl, že škodovky a své dealerství zpropaguje ve vskutku netradičním duchu. Najal si k tomu velmi zvláštní hudební seskupení jménem Duo Jamaha, které složilo a napsalo píseň, kterou oslavuje jak Škodu Auto, tak právě zmíněného dealera.
Opravdu jsme si dali tu práci, a věřte, že to bylo zatraceně náročné, a video zhlédli celé. Hned poté, co jsme s nadechli a potlačili touhu vypíchnout si oči a protrhnout si ušní bubínky, vlastně nevíme, co k tomu dodat. Video je jako nejhorší koncentrace 80. a 90. let dohromady, které chybí, byť jen špetka nápadu, vkusu nebo alespoň humoru.
Opravdu má něco takového dotčený prodejce zapotřebí? A opravdu mu to prošlo u importéra? Možná nemáme smysl pro marketing, ale tohle opravdu nepochopíme.