Nic asi nedokáže řidiče naštvat víc, než to, když stojí v dlouhé koloně u nějakého opravovaného úseku a zhruba od pěti odpoledne na staveništi není ani noha. To se ale na D10 u Prahy nestane. Ředitelství silnic a dálnic tam totiž zajistilo i noční práce.
Podle posledního sčítání projede místem opravy v průměru na 60 tisíc vozidel denně, z toho nákladní doprava tvoří přibližně jednu třetinu. I z důvodů značné dopravní intenzity proto bude po celou dobu opravy nadále zachován provoz na obou dálničních úsecích v režimu 2/2 jízdní pruhy, které budou pouze zúženy a rychlost zde snížena na 80 km/h maximálně.
„Aktuálně pracujeme i přes noc, kdy intenzita okolní dopravy klesá až o 60 %. Na místě tak můžeme nasadit například několik fréz současně, protože masivní odvoz materiálu nepůsobí problémy v dopravě,“ vysvětluje důvody nočních směn oblastní manažer Petr Dohnálek ze společnosti Skanska.
Přečtěte si také:
Dálnice D10 je opravována v úseku mezi kilometry 0,3 až 3,8 a navazující části Pražského okruhu. A bylo to už potřeba. Na opravovaném dálničním úseku byly vyjeté koleje, trhliny a různé další deformace. Na části Pražského okruhu pak dělaly problémy příčné i podélné trhliny.
I díky tomu, že práce probíhají i v noci, je zatím předpoklad, že vše bude hotovo do poloviny listopadu, kdy by měla být obě dnes opravovaná místa opět plně průjezdná.
🚗 Nové autopojištění za 2 minuty
Vyplňte pár údajů a hned uvidíte nejvýhodnější nabídky na trhu.
⚡ Spočítat pojištěníBez registrace • Okamžitý výsledek