Po vzoru tradiční akce „7 dní Peugeot“, která přichází pravidelně dvakrát ročně s cílem zrychlit dynamiku prodejů osobních vozů Peugeot, uvádí značka podobně zaměřenou nabídku i pro klienty lehkých užitkových vozů. Hlavní výhodou je tříletá servisní smlouva zdarma.
První akci „7 dní pro profesionály“ uspořádal Peugeot v ČR v roce 2017. Na ní si značka ověřila, že servisní smlouvy jsou pro klienty lehkých užitkových vozů vysoce ceněným artiklem. Letošní akce „7 dní pro profesionály“, která se koná od 15. do 21. dubna 2019, proto kromě zajímavých akčních cen nabízí také možnost koupě užitkového vozu Peugeot s kompletním servisem a údržbou, včetně výměny opotřebovaných dílů, práce i nadstandardních asistenčních služeb až na 3 roky / 90 000 km zdarma.
Nabídka se vztahuje na kompletní řadu lehkých užitkových vozů značky Peugeot, od nejmenší dodávky, letos uvedeného vozu Peugeot Partner, přes model Expert ve variantách Furgon, Combi a Polocombi, včetně jeho osobní verze Traveller Business a Family, až po největší dodávku a současně 4 roky po sobě nejprodávanější užitkový vůz v ČR – Peugeot Boxer v provedeních Furgon, Valník i Šasi.
Akce „7 dní pro profesionály“ si klade za cíl upevnit vedoucí postavení značky Peugeot na trhu lehkých užitkových vozů. V České republice je Peugeot na prvním místě už od roku 2017 a udržel prvenství i v prvním čtvrtletí letošního roku se 792 registrovanými vozy a podílem na trhu LCV 15,75 %, což představuje nárůst o 38,5 % oproti stejnému období loňského roku. Z celosvětového hlediska je značka Peugeot jedním z pilířů trhu LCV. V roce 2018 prodala celosvětově 243 000 užitkových vozů a dosáhla tak svého historického rekordu.