Každý rok je to stejné. Automobilky, a nejen ty, se předhánějí v tom, kolik je která z nich ochotna zaplatit za pár sekund ve vysílacím času při play-off severoamerické National Football League v americkém fotbalu. Těch pár sekund stojí miliony dolarů, což má ovšem své opodstatnění. V jeden moment totiž zápas sledují statisíce lidí přímo na stadionu a desítky milionů lidí u televizních obrazovek nebo na internetu. V Americe asi neexistuje nikdo, kdo by zápas alespoň po očku nesledoval, spíše se z toho ale stala velká událost, při které se schází celé rodiny.

Pokud pomineme fakt, že o poločase na stadionu vystupují ty největší hvězdy světového hudebního nebe, jsou to právě hlavně automobilky, které se mohou přetrhnout, aby divákům naservírovaly co nejzajímavější, nejvtipnější nebo nejemotivnější reklamy. Ve finále je nestojí miliony jen ten vysílací čas, ale i samotná tvorba spotu, v němž si občas zahrají i hollywoodské hvězdy.

V tuto chvíli už víme, že se o místo na reklamním slunci jistě popere Hyundai a podle všeho také Kia. Brzy se začnou přidávat další a další značky, protože zápas proběhne už na začátku února příštího roku.

Než se však Hyundai, ale i ostatní představí se svými reklamními počiny, níže si můžete připomenout několik podle nás povedených reklam, které byly promítány v minulých letech.