Škoda Rapid se navzdory očekáváním automobilky prodejním trhákem nestal. S původní cenou, kterou automobilka stanovila na 289 900 Kč za základní výbavu, která nenabízela ani rádio či klimatizaci a s tříválcovým motorem 1,2 nově označeným jako MPI, kterou navíc později automobilka bez jakékoliv informace zvýšila po vzoru sesterského modelu SEAT Toledo o tři tisíce Kč na výsledných 292 900 Kč, se to však dalo čekat.

Když pak škodovka zveřejnila ceny nové Octavie, za níž si oproti Rapidu připlatíte pouze o cca třicet tisíc více (se stejnými motory), ortel Rapidu byl podepsán. Stejně tiše jako cenu automobilka zvýšila, tak ji také snížila. Tedy jak se to vezme. V konfigurátoru stále svítí u nejlevnějšího modelu Active částka 292 900 Kč, ale na svých stránkách škodovka nabízí Rapid s přídomkem Fresh. Co si pod tím představit?

Je to jednoduché. Rapid Fresh nabízí k obyčejnému rapidu akční pakety v cenách několika desítek tisíc Kč zdarma. Cena může klesnout o dalších 20 tisíc Kč při financování formou leasingu od ŠkoFINu, kde tuto slevu samozřejmě zaplatíte zpět. Jenže po takovém zvýhodnění už cena Rapidu vypadá konkurenceschopně ve srovnání třeba s Peugeotem 301, který začíná na 220 tisících Kč. Nejlevnější Rapid tak pořídíte za 249 000 Kč.

 

Co si o novém Rapidu myslíte? Myslíte, že cena 249 tisíc Kč (resp. 269 tisíc Kč za hotové) dokáže přimět zákazníky ke koupi?

-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.