K ruční práci se některé firmy dnes hojně vrací. I když jsou roboti technologicky na špici a ve finále i levnější, ruční práce v sobě nese punc exkluzivity a jedinečnosti. A protože Nissan GT-R je exkluzivním kouskem, musí se tak k němu při jeho výrobě také přistupovat. Obzvláště u jeho srdce, tedy motoru V6 o objemu 3.8 litru se dvěma turbodmychadly, je ruční práce extra ceněná.
Být jedním z těch, kteří se na stavbě motorů pro Nissan GT-R podílejí, není jen tak. Mistrům, kteří právě toto mají na starosti, se říká Takumi a je jich pouze pět. Než mohou nosit označení Takumi a než se mohou samostatně podílet na tvorbě motorů pro Nissan GT-R, svou práci se učí několik dlouhých let. Každý z jednotlivých motorů s označením VR38DETT je skládán s chirurgickou přesností a v naprosto čistém prostředí. Je to jako malý koncert, na který se dá dívat pořád dokola a nikdy neomrzí.