Audi RS6 je samo o sobě velmi rychlé, ale proč ho ještě nepřiostřit? Něco v tomto smyslu si nejspíše řekli u HPerformance.
Velký benzínový motor V8 o objemu 4,0 litru pod kapotou je už v sérii přeplňovaná dvěma turbodmychadly a jeho sériový výkon je 412 kW/560 koní a točivý moment 700 Nm. Po několika úpravách, mezi které patří zejména zcela nové výfukové potrubí s klapkami pro přiostření zvuku, které se dají ovládat prostřednictvím systému MMI (!!), bylo vyměněno nasávání vzduchu, jenž je nyní z karbonu a přeprogramována řídící jednotka. Výsledkem je výkon 515 kW/700 koní a 860 Nm točivého momentu.
Není to prý finální verze úpravy, k dispozici bude prý ještě silnější varianta. V HPerformance prý pracují na instalaci větších turbodmychadel a upraveného výfuku. Myslím, že se máme na co těšit…