Ve čtvrtek 23. srpna se do showroomu Peugeot Kopecký v Praze sjeli nejúspěšnější virtuální jezdci, aby si na 208 dnů převzali jeden z deseti vozů Peugeot 208. Úkolem účastníků internetové hry „Vyhraj 208“, pořádané v rámci kampaně „Let your body drive“ k uvedení vozu 208 na český trh, bylo co nejrychleji virtuálně projet trasu vozem ovládaným tělem a emocemi.
Flashová hra „Vyhraj 208“ probíhala od 11. května do 11. června 2012 na speciální internetové stránce. Originální virtuální jízda, při níž se pomocí webkamery snímal výraz tváře a pohyby hráče, si rychle získala řadu příznivců. Celkový počet unikátních návštěvníků stránky přesáhl 140 000. Z bezmála tisícovky soutěžících, kteří splnili všechny podmínky k získání Peugeotu 208 na více než půl roku (virtuální jízda, zodopovězení soutěžní otázky, absolvování reálné testovací jízdy u libovolného koncesionáře Peugeot), bylo vyhodnoceno deset výherců, kteří virtuální jízdu zajeli nejrychleji.
Cílem rozsáhlé marketingové kampaně „Let your body drive“ bylo vzbudit zájem veřejnosti o tuto klíčovou novinku značky. O úspěšném uvedení vozu na český trh svědčí velký počet realizovaných testovacích jízd, příznivé reakce veřejnosti i rychle rostoucí počet objednávek. Prodeje vozu Peugeot 208 v ČR zatím dosáhly více než 300 vozů. Cílem je realizovat letos celkem 1 200 registrovaných vozidel. K dosažení tohoto počtu by měly výrazně přispět modely vybavené novými tříválcovými motory o objemu 1,2 litru (na trhu od července 2012) a 1,0 litru (od října 2012). Úspěšná uvedení vozu hlásí i z ostatních evropských zemí. Zejména z Francie, kde registrují za první 4 měsíce prodeje 42 500 objednávek a druhou pozici na trhu osobních vozů.
[nggallery id=1285]
Tisková zpráva/-PS-