Valentino „Vale“ Rossi, mnohonásobný mistr světa kategorie MotoGP, je novým sportovním ambasadorem značky Opel a modelu ADAM. Lifestylový ADAM a Valentino mají mnoho společného: Osobitost, kreativitu, energii a zároveň smysl pro preciznost.
„Valentino Rossi je perfektním ambasadorem – je uvolněný, hravý, trochu rošťák a vždy v pohybu… přesně jako náš model Opel ADAM. Ale zároveň je extrémně důsledný, pečlivý a maximálně přesný – jako produkty německé konstrukční školy a automobilky Opel,“ říká Roberto Matteucci, výkonný ředitel italského zastoupení značky Opel. „Valentino jako ambasador Opelu ADAM je jasným signálem naší snahy dodat našim automobilům novou osobitost při zachovaní tlaku na konstrukční preciznost,“ dodal Matteucci.
Valentino Rossi se malý lifestylový Opel zamiloval od prvního pohledu: „ADAM mě okamžitě oslovil svým designem, příslušenstvím a technologiemi. Myslím si, že jeho individualizační potenciál s mnoha tisíci variacemi je doslova fantastický. Možných kombinací exteriéru a interiéru je tolik, že si každý může vytvořit svůj dokonale osobitý model ADAM.“
Opel ADAM: Šampion v individualizaci a nejlépe vybavený malý automobil v oblasti infotainmentu
Opel ADAM nabízí více než 61 000 variací exteriéru a téměř 82 000 kombinací interiéru, což je více, než dokáže jakýkoli jiný automobil této třídy. Módní třídveřový lifestylový model je dokonalým vozem do městského prostředí. Díky svému agilnímu podvozku a vynikající ovladatelnosti se ale stejně suverénně pohybuje i po silnicích mimo města.
Interiér modelu ADAM poskytuje místo pro čtyři pasažéry, kteří doslova cítí tlak na kvalitu každého detailu a vnímají inovativní technologie pocházející z vyšších automobilových tříd. Například nový infotainment IntelliLink, umožňující integraci řidičova smartfónu (s operačním systém Android nebo Apple iOS) do vozu, dělá z modelu ADAM v tomto směru nejlépe vybavený malý automobil. A zanedlouho bude k dispozici i inovativní software pro hlasové ovládání Apple SIRI Eyes Free. Dalším prvkem, který dojde ocenění především v městském provozu, je systém automatického parkování nejnovější generace, asistenční systém pro monitorování mrtvého úhlu vnějších zpětných zrcátek Side Blind Spot Alert, elektrický posilovač řízení se specifickým režimem CITY nebo nosič jízdních kol FlexFix plně integrovaný do zadního nárazníku.
Svým svalnatým a originálním designem a výraznými proporcemi ADAM kontruje aktuálnímu trendu retro-dizajnu. Marketingoví specialisté předpokládají, že sub-segment lifestylových městských modelů, kam patří Opel ADAM, bude v příštích letech neustále růst. Od roku 2000 vzrostl prodej módních automobilů A-segmentu (vozy délky asi 3,70 m) o 30 procent a prodej prémiově laděných vozů B-segmentu (automobily délky kolem 4,00 m) vzrostl dokonce o 110 procent – a právě na tomto trhu se Opel chce s modelem ADAM výrazně prosadit.
Tisková zpráva/-PS-