Toyota včera zveřejnila podrobnosti k již započaté celorepublikové akci „Hybridní roadshow“, která komunikačně navazuje na nedávnou hybridní revoluci. Ta byla představena v květnu letošního roku společně s uvedením třech nových plně hybridních modelů značky Toyota. „Hybridní roadshow“ se koná v termínu od 5. 9. do 26. 10. 2012 ve 23 městech České republiky.
Toyota připravila pro návštěvníky této roadshow zajímavý program. Vedle prohlídky všech plně hybridních vozů značky Toyota (a získání informačních materiálů k vozům s touto inovativní technologií) mohou všichni zájemci získat také osobní zkušenosti s řízením plně hybridního vozu formou testovací jízdy.
Na roadshow budou k vidění tři novinky v podobě plně hybridních modelů – Yaris Hybrid, Prius+ a Prius Plug-In Hybrid. Hybridní „rodina“ se tak rozrostla na 5 modelů (společně s modely Prius a Auris Hybrid) a to v době, kdy Toyota přesáhla v celosvětových prodejích hranici 4 milionů hybridních vozů.
„Nečekaně vysoký počet objednávek na naše plně hybridní modely v minulých měsících jednoznačně potvrdil naše předpoklady a zároveň splnil cíl, přiblížit tuto technologii většímu počtu zákazníků. Cena hybridních vozů, která je v některých případech na úrovni stejného modelu s konvenčním pohonem je dnes, v době cenového růstu fosilních paliv, pro mnoho lidí atraktivní. Stejně hodnotí naší aktuální nabídku hybridních vozů i odborná média. Logicky tedy dalším naším krokem musí být přímý kontakt s potenciálními zákazníky s nabídkou získání vlastních jízdních zkušeností za volantem plně hybridního vozu. Jinými slovy být našim zákazníkům co nejblíže a ukázat skutečné benefity této technologie především v nízké spotřebě paliva a také v produkci nízkých či dokonce nulových emisích,“ říká Martin Peleška, ředitel prodeje a marketingu společnosti Toyota Motor Czech.
Toyota je dnes světovým lídrem v oblasti vývoje a sériové výroby plnohodnotných hybridních vozů. Jako první na světě uvedla v roce 1997 na trh sériově vyráběný hybridní model Prius, který se později stal ikonou ekologického přístupu v automobilové dopravě.
V roce 2012 chce Toyota celosvětově prodat až 1 milion plně hybridních vozů a dosáhnout tak pětimilionové hranice v prodejích hybridů začátkem roku 2013.
Plán „Hybridní roadshow“:
Tisková zpráva/-PS-