Suzuki Jimny je malý off-road, kterému to jde skvěle mimo silnici, ale rozhodně nebude trhat rychlostní rekordy. Nejen kvůli jeho 75kW atmosférickému čtyřválci, ale i kvůli nastavení podvozku. Filipínec Carlos Gono se ale rozhodl, že to změní. A povedlo se mu to.
Carlos Gono je majitelem filipínské společnosti Autoplus, která se specializuje mimo jiné i na úpravy automobilů. Vyladit tak Suzuki Jimny pro něj nebylo složité, ale na druhou stranu ani tak úplně jednoduché. Základem celé úpravy je totiž motor, na který byl instalován turbokit, pocházející ze Spojených arabských emirátů. Společnost F-Performance, která ho vyvinula, ho dodává jako komplet turbodmychadla, výkonnějších vstřikovačů paliva a nové řídící jednotky.
Po instalaci na auto Carlos přidal ještě kompletní výfukové potrubí vlastní výroby, které má vývod před levým zadním kolem, a k turbodmychadlu přidali ještě nový blow-off ventil.
Nezapomněli ani na úpravy designu. Zvenku jsou nejvíce patrné polepy na karoserii, ale i zcela nová 18″ kola Volk Racing, pod nimiž jsou větší a výkonnější brzdy s třmeny AP Racing. Karoserie je blíže k asfaltu díky sníženým pružinám RSR. Ze zádi zmizelo rezervní kolo, což majitel vysvětluje tím, že chtěl uspořit hmotnost. Mimo silnici už se toto Suzuki Jimny asi jen tak nepodívá. Na silnici mu to jde ale asi docela dobře, vždyť výkon motoru je nyní kolem 200 koní (na kolech).