Ve své aktualizované aplikaci ŠKODA Connect App sloučila česká automobilka funkce aplikací ŠKODA Connect App a ŠKODA OneApp. Kromě toho ŠKODA aplikaci obohatila o nové prvky; dálkový přístup a přímá komunikace s vozidlem bude nyní ještě snazší. Další výhoda: uživatelský zážitek bude na všech koncových zařízeních – tedy na chytrých telefonech, chytrých hodinkách i na centrálním displeji infotainmentu – jednotný.
Alain Favey, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, říká: „U našich digitálních aplikací, například u aplikací pro chytré telefony, průběžně zlepšujeme uživatelský zážitek. S aktualizovanou aplikací ŠKODA Connect App přehledně slučujeme funkce našich dosavadních aplikací Connect App a ŠKODA OneApp. Budeme tak opět více ‚Simply Clever‘ a uživatelsky přívětivější. Náš plán do budoucna počítá s jednotným a lehce pochopitelných přístupem na všechny kanály značky ŠKODA, jako jsou webové stránky, aplikace a další. A na tom se vší důsledností pracujeme.“
Dosud měli majitelé vozů značky ŠKODA možnost získávat informace o svém vozidle prostřednictvím dvou různých aplikací. Pomocí ŠKODA Connect App si například mohli on-line na dálku odemykat nebo zamykat dveře nebo si nechat ukázat, kde mají vůz aktuálně zaparkovaný. Kromě toho bylo také možné aktivovat blinkry a houkačku, aby vůz na velkém parkovišti snáze našli. Dosavadní aplikace umožňovala i zapnutí nezávislého topení a domlouvání termínu pravidelného servisu s příslušnou dílnou. Nutnou podmínkou byla pouze aktivace služeb ŠKODA Connect.
Nechcete se starat o technický stav svého vozidla? Nová aplikace to bude řešit za vás
Pro využití aplikace ŠKODA OneApp bylo nutné, aby vůz disponoval technologií SmartLink+ a přímým spojením s chytrým telefonem. Prostřednictvím funkcí MirrorLink nebo Apple CarPlay nabízela aplikace také přístup k datům vozu, která se pak s různým uspořádáním obrazovky a s hravými prvky v reálném čase zobrazovala na displeji vozu. Obě aplikace umožňovaly podobný přístup k datům vozu, respektive k palubnímu deníku, v reálném čase nebo poskytovaly přehled o plánu cesty a aktuálním stavu vozu.
Aktualizovaná verze ŠKODA Connect App nyní funkce obou aplikací slučuje. Umožňuje rozsáhlý přístup ke všem službám a po jednorázovém přihlášení je propojena s vozem. „Sloučením aplikací posilujeme náš softwarový systém, což má za cíl, aby naši zákazníci mohli digitálních možností využívat jednoduše, pohodlně a pomocí libovolných koncových zařízení,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti ŠKODA AUTO.
Aktualizovaná verze aplikace ŠKODA Connect je pro mobilní telefony s operačním systémem Android nebo iOS k dispozici zdarma v příslušných App Storech.