SEAT je na nejlepší cestě k dosažení svého ambiciózního cíle dostat se do TOP 10 nejprodávanějších značek na českém trhu. Podle aktuálních statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) vystoupal SEAT v květnu z loňského 18. na letošní 12. místo, které španělské značce náleží i v průběžném pořadí značek od ledna do května 2013.
V květnu 2013 bylo v České republice registrováno 403 nových vozů SEAT, což znamená meziroční nárůst o 68,62 % a tržní podíl ve výši 2,72 %. Celkový trh přitom poklesl o 7,22 %. Od začátku letošního roku má SEAT na svém kontě 1513 registrací. To je o 35,7 % více než ve stejném období minulého roku, přestože je celkový objem prodeje na českém trhu o téměř 13 % nižší.
„SEAT je po skvělých květnových výsledcích opět o krůček blíž ke svému cíli dostat se do desítky nejúspěšnějších značek na českém trhu. Naše strategie není postavena pouze na atraktivních novinkách, jako je Leon nebo Toledo. Plody nese také neúnavná práce naší dealerské sítě a nadstandardní úroveň servisních služeb. To dokazuje i velmi pozitivní odezva našich zákazníků na aktuální servisní akce, jako jsou programy STK a emise zdarma nebo SEAT Fitness Plán,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.
Nový SEAT Leon se v květnu vyšvihl na pozici bestselleru značky SEAT a s 189 registracemi odsunul na druhé místo Ibizu (113 registrací). Oba modely patří tradičně mezi tahouny prodeje značky SEAT, což platí i pro Toledo, které si v květnu připsalo na své konto 53 registrací. Průběžné pořadí od začátku letošního roku vede Ibiza (667 vozů) před Leonem (460 vozů) a Toledem (187 vozů). Tato trojice má téměř 87% podíl na celkových registracích značky SEAT.
Tisková zpráva/-PS-