Skupina PSA a společnost Total obnovily své dlouholeté partnerství, které pro značky Peugeot, Citroën a DS zahrnuje čtyři základní oblasti:
- výzkum a vývoj;
- dodávky maziv pro montáž vozidel do továren skupiny PSA;
- exkluzivní doporučování v servisech značek skupiny PSA;
- partnerství týkající se sportovních divizí Peugeot Sport, Citroën Racing et DS Performance v oblasti automobilových závodů.
Zákazníkům značek Peugeot, Citroën a DS jsou v prodejních a servisních místech nabízena a doporučována automobilová maziva Total. Autorizované servisy mají k dispozici vysoce výkonné motorové oleje Total Quartz / Activa, které byly vyvinuty speciálně pro motory skupiny PSA, jimž zajišťují výkon, spolehlivost a úsporu paliva.
Skupina PSA a společnost Total budou v rámci tohoto partnerství vyvíjet společné marketingové iniciativy, jejichž cílem bude dosažení spokojenosti svých společných zákazníků.
Skupina PSA a Total také zůstávají technickými a sportovními partnery pro nadcházející výzvy, které čekají tým Citroën Racing ve WRC, tým Peugeot Sport ve World RX a vytrvalostních rallye a tým DS Performance ve Formuli E. Jmenované týmy již zazářily v řadě závodů a získaly tituly mistrů světa ve FIA WTCC, WRC a World RX a na tratích rallye Dakar.
Skupina PSA a společnost Total sdílejí stejné významné hodnoty, kterými jsou týmový duch, výkon, odbornost a kvalita, inovace a respekt k zákazníkům. Ty jim pomáhají dosahovat společného cíle vývoje špičkových produktů a služeb, které zákazníkům zajišťují bezkonkurenční spokojenost.
„Máme z obnovení dlouholetého partnerství s PSA velkou radost. V roce 2015 jsme oslavili 20 let spolupráce se značkou Peugeot a vytvoření značky DS a v roce 2018 nás čeká oslava 50 let partnerství se značkou Citroën. Toto obnovené partnerství potvrzuje silný závazek společnosti Total, která hodlá podporovat skupinu PSA v jejím dlouhodobém růstu a mezinárodní expanzi,“ prohlásil Philippe Charleux, ředitel divize maziv a speciálních produktů z Total Marketing Services.
„Jde o dlouhotrvající partnerství mezi oběma společnostmi, které sdílejí stejné hodnoty udržitelného rozvoje a bezpečnosti a které kladou zákazníky na první místo při svých rozhodováních,“ uvedl Yannick Bézard, ředitel nákupů skupiny PSA.