S prvními deštivými dny se minimálně v Praze projevilo to, co se dalo očekávat. Kombinace opravdu hustého provozu a obrovského množství uzavírek a rekonstrukcí vedla k dopravnímu kolapsu. V Praze a okolí je rozkopaná a uzavřená skoro všechna místa, kde to bylo možné. Peroutkovu ulici v Praze 5 je nutné objíždět téměř přes polovinu Prahy, problémy se objevují na okruhu i Jižní spojce. Ne všude to ale vypadá jako zhmotněné řidičské peklo. Ve Švýcarsku mají velmi chytrý systém, který z uzavírek a oprav dělá poměrně snesitelnou záležitost.
Jde o dočasný mostní komplex, hojně využívaný především na dálnicích. Jedná se o systém, který se jednoduše umístí nad opravovanou silnici, takže řidič nemusí čelit žádným velkým zdržení. Most může mít až 236 metrů na délku, více než 7 metrů na šířku a více než čtyři metry na výšku. Jde o mobilní nadjezd, který se postaví během pouhých dvou dnů, například přes víkend, kdy je provoz slabší.
Vývoj mostu financoval Švýcarský federální dopravní úřad, který nakonec vsadil na systém dvou samostatných pruhů, jež se po sestavení spojí do téměř klasické dvouproudé silnice. Konstrukce mostu vyžaduje ke svému sestavení použití 20 nakladačů a jeřábů. Jednotlivé části mostní konstrukce jsou vybaveny hydraulikou a 96 koly, díky kterým je přesun mostu po opravované silnici poměrně snadný.
Řidiči samozřejmě musí počítat s tím, že při průjezdu po mostní konstrukci bude nutné snížit rychlost. Maximální povolená rychlost je 60 km/h, ale v případě potřeby může být ještě snížena. Švýcaři navíc most před uvedením do provozu pečlivě testovali, aby na něj a z něj mohla bez problémů vjet všechna vozidla, včetně sportovních aut nebo aut s karavany. Sklon nájezdů je díky jejich prodloužení pouze 1,25 %.