Proti tuningu nic nemám, když je do jisté míry efektivní a s tou efektní stránkou se to bere střídmě… No, pojďmě se podívat na přesně opačný konec tuningového spektra…
Německý tuningový úpravce DD Customs si vzal do parády BMW X6, u kterého se už samo o sobě dá pochybovat nad autem jako takovým a asi si řekl: „Pojďme se podívat, co jsou lidi ještě ochotní koupit…“ Navíc je to tak trochu chlubení se cizím peřím. Jak můžete vidět, na voze se objevuje znak další tuningové firmy – Hamann. Jedná se primárně totiž o jejich úpravu a na X6 tak můžete vidět Widebodykit Tycoon. Ten byl však ještě rozšířen v prazích a blatnících a celkové dílo má šířku takřka 2 metry (198 cm)!!
Takto upravení SAV od BMW nabídne ještě karbonovou kapotu s mohutným nasávacím otvorem a obklad zadních kulatých světel doplňující jejich původní tvar. Také z karbonu. Nemluvě o vnějších zpětných zrcátkách a spoilerech, jedno křídlo trůní na střeše, druhé na víku zavazadelníku.
I obří kola s průměrem 22″ a celkem osmnácti paprsky jsou původem od Hamannu a jsou obuta do pneumatik Continental Sport Contact 5P o rozměrech 295/30 R22, respektive 335/25 R22.
Výfukový systém ústí dozadu masivními plochými koncovkami Motorsport Evo II. Originální katalyzátory byly nahrazeny high-endovými kovovými od firmy HIS. Zkrátka a dobře, chybí už pouze chrom z Baumarktu…
U kolotočářů ještě chvíli zůstaneme. X6 vám totiž bude na zem pomocí LED svítit logo společnosti, nabízí to ale už i samo BMW… Jedná se o původní modrobílé logo BMW, to abyste poznali, jaké auto je pod tím kabátkem vlastně schované. A rovnou čtyřikrát. Fotografie interiéru bohužel nejsou k dispozici, ale ani tam se prý karbonem nešetřilo.
A dostáváme se k pohonné jednotce vozu. Jak správně tušíte, zde se na nic nesahalo. Ne, že by to bylo potřeba, základem je totiž BMW X6M, takže vidlicový osmiválec se dvěma turby dává sériových 408 kW/555 koní a 680 N.m. Vlastně sahalo, někdo vzal pistoli s oranžovou barvu a přestříkal kryt motoru…