Obrazem: CDC upravili první generaci Range Roveru Sport

Autor: Anina Russová - 1. 10. 2013


Začátkem tohoto roku byl slavnostně představen nový Range Rover Sport, který má našlápnuto na stejný úspěch, ne-li dokonce ještě větší než jeho předchůdce s nímž jsme jezdili před rokem a půl. Nicméně stále silnice brázdí mnoho starších modelů Sport a tak se německá tuningová společnost CDC podívala na zoubek právě jemu. Jejich podání nese název „Nighthawk“ a úpravy dostihnou takřka celý vůz.

Tím asi nejzajímavějším, je nové naladění motoru. CDC nabízejí úpravu 5,0 litrového přeplňovaného motoru V8, který v základu nabízí 510 koní a 625 Nm. Po zásahu do řídící jednotky se CDC dostali na 580 koní (427 kW) a 695 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je odstranění elektronického omezovače rychlosti.

Na auto namontovali také nový výfuk se dvěma koncovkami, které mají opravdu bouřlivý projev. A protože je potřeba takovou bestii také bezpečně zastavit, auto zastavují šestipístkové brzdiče na všech kolech. A kdyby se nový majitel chtěl trochu předvést před svými sousedy, může díky novému elektronickému modulu pro vzduchové pérování svůj vůz snížit až o 70 mm. :)

Ani exterér vozu nepřišel zkrátka. CDC nabízejí kompletní bodykit vyrobený čistě z uhlíkových vláken zahrnující vše, na co si vzpomenete. Od předního či zadního nárazníku, přes boční prahy nebo blatníky. Bodykit doplňují masivní kovaná kola o průměru 23 palců obouvající pneumatiky o rozměru 315/25 R23. No, nevím, jestli se tomuhle kousku gumy ještě dá říkat pneumatika. :)

Symfonie téhle úpravy pak končí v interéru, kde byly použity jen ty nejlepší materiály jakými jsou prvotřídní kůže, alcantara a samozřejmě nemůže chybět ani trocha karbonu.

[nggallery id=2553]

-AR-

 


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru