Takahiro Hachigo, nový CEO společnosti Honda Motor Company, dnes představil svou vizi pro budoucnost firmy. Zdůraznil dvě hlavní témata, která nový „Tým Honda“ hodlá prosazovat:
- rozvoj globální provozní struktury rozdělené do šesti regionů
- pokračující vývoj prvotřídních výrobků, jež budou jedinečné pro značku Honda, a dodávky těchto výrobků zákazníkům na celém světě
V rámci rozvoje struktury rozdělené do šesti regionů bude posílena provozní funkce celosvětového ústředí, které bude v maximální míře podporovat vztahy mezi jednotlivými regiony. Zcela nový Civic Type R, jenž se vyrábí v Evropě, tak například bude od letošního podzimu vyvážen do Japonska a příští generace 5dveřového modelu Civic bude z Evropy dodávána do ostatních regionů. Nová generace modelu CR-V bude naopak dodávána z Kanady do Evropy.
Kromě toho značka Honda v tomto měsíci plánuje zahájení místní výroby modelu Accord v Nigerii (s plánovanou roční kapacitou 1 000 kusů). Bude to vůbec poprvé, co budou automobily Honda montovány v Africe.
Hachigo uvedl, že „Honda bude i nadále usilovat o vytváření prvotřídních výrobků, jež pro ni budou jedinečné“. V rámci této obnovené snahy hodlá Honda v Japonsku zahájit prodej nástupce stávajícího modelu FCX Clarity, a to ještě před koncem tohoto fiskálního roku (jenž končí 31. března 2016). Zároveň se značka zaměří na vozidla nové generace, která budou jako hlavní technologii používat elektřinu.
V segmentu motocyklů by měl být na evropský trh před koncem roku 2015 uveden nový model CRF1000L, jenž je rovněž znám pod označením Africa Twin. Tento stroj je ztělesněním „prvotřídního výrobku“ unikátního pro značku Honda.
Honda rovněž pokračuje ve výzkumu a vývoji zařízení poskytujících pomoc při chůzi (Walking Assist Device), která by pomáhala lidem s oslabenými dolními končetinami. Hachigo zdůraznil, že Honda usiluje o zahájení prodeje tohoto výrobku ještě před koncem letošního roku.
Pod Hachigovým vedením také značka Honda naplní svůj 30letý sen o přenesení mobility na oblohu, a to v podobě první komerční dodávky unikátního tryskového motoru Honda HF120 a nového lehkého komerčního letounu HondaJet, jenž se vyznačuje revolučním umístěním motorů nad hlavními křídly.
Kompletní vývoj těchto výrobků probíhal výhradně ve společnosti Honda. Silnou stránkou značky Honda je právě to, že členové týmů pracujících na jednotlivých projektech sdílejí společný cíl, přijímají výzvy a udržují si vysoké cíle.
Na závěr Hachigo dodal: „To, co mne a mé kolegy ve společnosti Honda žene vpřed, je ‚síla snů‘. Díky této síle snů je Tým Honda schopen pokračovat na cestě vpřed a dělit se o radost se zákazníky na celém světě.“