Německý úpravce Novitec před pár dny představil nový kit pro Ferrari F8 Tributo. Vylepšen byl nejen design, ale hlavně technika. Tohle auto teď trhá asfalt na kousky!
Už sériové F8 Tributo pohání pořádná porce výkonu! Pod kabátem má 3,9litrový motor V8 s přeplňováním dvěma turbodmychadly, jehož parametry jsou 530 kW/720 koní a točivý moment 770 Nm. Po úpravě v Novitecu je to ale 602 kW/818 koní a 903 Nm.
Úpravce svůj výtvor pojmenoval jako Novitec F8 N-Largo a teď dokáže z 0 na stovku zrychlit za skoro až děsivých 2,6 sekundy (o 0,3 sekundy rychleji než sériové Ferrari), na dvoustovce je za 7,4 sekundy od startu (o 0,4 sekundy rychleji). Maximální rychlost je beze změny, ale komu by 340 km/h nestačilo…
Ruku v ruce s úpravou motoru jde i kompletní nové výfukové potrubí. To má nejen pomoci motoru lépe oddechovat, ale zároveň to podle úpravce výrazně zlepší samotný zvuk.I sériové Ferrari F8 Tributo ale zní skvěle…
Z pohledu designu dostal Novitec F8 N-Largo kompletně nový bodykit. Ten zahrnuje oba dva nové nárazníky, rozšířené blatníky a také spousta dalších drobností. Samozřejmě, že vše je vyrobeno z karbonu. Úpravce změnil i vnější zpětná zrcátka či okolí předních světlometů.
Do širokých blatníků musela přijít také nová kola, protože ta původní by byla pro smích. Novitec vsadil na 21″ disky vpředu s pneumatikami o rozměru 255/30 R20 a dokonce 22″ disky vzadu, obouvající pneumatiky 335/25 R22.