Toyota Yaris projde v průběhu léta 2014 výraznou modernizací. Cílem svěžího stylistického ztvárnění, modernizovaného interiéru a vylepšené dynamiky je opět postavit vůz mezi nejsilnější soupeře ve vysoce konkurenční třídě malých vozů (segment B).
Yaris jde ve stopách nové Toyoty AYGO a svým atraktivním vzhledem chce vystoupit z davu ostatních vozů segmentu B. Model staví na designovém jazyku Toyoty „Under Priority“ a stylistických prvcích označovaných jako „Keen Look“ – zaujme nápadným motivem kříže soustředěného kolem loga na čele vozu, čímž odděluje horní a spodní část přepracované masky chladiče.
Stylistické změny se dotkly i sdružených zadních světel, nyní dostupné s technologií LED. K lepšímu celkovému postoji vozu přispělo začlenění difuzoru do nárazníku a přepracovaná část karoserie kolem registrační značky.
MODERNIZACE V KABINĚ
Interiér Toyoty Yaris doznal kvalitativních vylepšení s cílem zvýšit atraktivitu tohoto modelu v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu trhu. Na základě zpětné vazby od zákazníků se změny soustředily na tři klíčové oblasti: v první řadě šlo o zlepšení pocitu prostornosti a dynamiky; dále zvýšení úrovně kvality vnímané zákazníkem; a za třetí o doplnění nabídky barev a prvků výbavy na přání.
Ohledně úprav, které nejsou na první pohled vidět, byl odlišně naladěn systém odpružení s cílem zvýšit cestovní pohodlí a současně zlepšit ovladatelnost vozu. Konstruktéři zapracovali i na potlačení nežádoucího hluku. Nabídka motorizací i nadále zahrnuje zážehové jednotky 1,0 l a 1,3 l, dále vznětový agregát 1,4 D-4D a jedinečné hybridní hnací ústrojí pro verzi Yaris Hybrid.
Marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Europe Agustin Martin uvedl: „Model Yaris byl od první chvíle po svém uvedení jedním z hlavních pilířů naší produktové nabídky. V loňském roce byl dokonce desátým nejlépe prodávaným modelem v celé Evropě. Jeho jedinečnost spočívá i v možnosti zvolit si verzi s hybridním pohonem. Při dnešní hustotě dopravy je hybridní pohon po praktické stránce jednoduše bezkonkurenční především z pohledu pohodlí a efektivity, což zjišťuje stále vyšší počet našich zákazníků.“