Jakoby Nissan GT-R nebyl pořádná bestie, tedy godzilla, už v továrním nastavení. Biturbo 3,8 V6 má výkon 404 kW (550 koní) a točivý moment 632 Nm. I přes svoje impozantní technické parametry se jedná o snad nejvíce upravovaný supersport dnešní doby. Výkony přesahující 1 000 koní nejsou vyjímkou a k tomu jdou ruku v ruce ještě šílenější bodykity.
Nová úprava od Prior-Design se v tomto měřítku řadí ještě mezi ty střízlivější. Bodykit nese označení DB750WB a z jinak poměrně uhlazeného designu Nissanu GT-R dělá pořádný batmobil. Rozšířené blatníky, zatmavené světlomety, ohromné prahy a litá 21″ kola (patrně pujčené od Novitecu), to vše se pod tímto označením faxového přístroje skrývá. Tahle sada, která hojně využívá karbonové díly vyjde takřka na 270 000 Kč. A to jsme zatím pouze u vnějšího vzhledu, kde naštěstí nezůstaneme.
Bylo by totiž trapné, kdybyste s toutu instatní karmou drsného hocha prohráli sprint na semaforech se šedesátiletým pánem v čepičce a rukavicemi na volantu zbrusu nového GTRka. Prior-Design se nechlubí postupem, ani použitou technologií, ale je jasné, že šestiválec takto upraveného vozu nově nabízí neskutečných 720 koní a 820 N.m. točivého momentu. Stejně tak nikdo nezmiňuje tolik oblíbené zrychlení z 0 na 100 km/h, asi pomalé stopky. Úpravy motoru pak vaše konto odlehčí o podobnou částku jako v případě úpravy zevnějšku.
Nevím jak vy, ale já bych se asi hodně rychle uklízel do pravého pruhu…