Za první tři měsíce roku 2014 prodal jeden z největších autobazarů v České republice celkem 2539 vozidel což představuje meziroční nárůst o 18,25%. Bezkonkurenčně nejžádanějším modelem byla ŠKODA Octavia Combi 1,9 TDI druhé generace . Ve výběru barev dominuje stále stříbrná metalíza, zájem se však zvyšuje i o bílou barvu a černou metalízu.
„Značka ŠKODA dominuje na domácím trhu v oblasti prodeje nových vozů a je tomu tak pochopitelně i v oblasti vozů ojetých,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje tohoto autobazaru. a dodává: „Ve všech našich pobočkách registrujeme trvalý zájem o vozy ŠKODA a to především o model Octavia kombi s motorem 1,9TDI.“ Druhým nejžádanějším modelem byla ŠKODA Fabia, následovaná Fordem Focus. Určitým překvapením je neutuchající zájem o model ŠKODA Felicia, kterého se za první tři měsíce roku 2014 prodalo 48 kusů. „Felícií bychom prodali dvakrát více, ale kvalitních vozů je bohužel již skutečně málo a proto velkou část odmítáme vykoupit,“ říká k tomu Foltýn.
Značka ŠKODA se na celkových prodejích tohoto autobazaru podílí téměř ze třiceti procent. Podle interních průzkumů společnosti se dá očekávat, že se toto číslo nebude nijak dramaticky snižovat. Podle některých ukazatelů se dokonce může stát, že podíl značky ŠKODA mezi ojetými vozy i nadále poroste. Podíl škodovky na trhu nových aut je v České republice cca 30%, nicméně celková penetrace značky na českém trhu dosahuje téměř 35%. „Kvalita vozů značky ŠKODA a určitý patriotismus hrají v rozhodování klientů velkou roli. Domníváme se proto, že škodovka bude prodejům ojetých vozidel dominovat i v následujících letech,“ uzavírá Foltýn.