Nejspokojenější zákazníci volí Volvo

Autor: Pavel Srp - 7. 7. 2013


Značka Volvo obsadila v Německu přední pozice v průzkumu J.D. Power pro rok 2013. Volvo bylo vyhlášeno „nejlepší značkou“, zatímco modely V70 a XC70 byly vybrány jako nejlepší vozy ve svých segmentech.

Anketa se zabývá spokojeností majitelů vozidel zakoupených od ledna 2010 do prosince 2011. Celkově se agentura J.D. Power dotázala 17 937 majitelů osobních automobilů.

Průzkum se zaměřuje na čtyři oblasti: atraktivitu vozidla, náklady na provoz, kvalitu a spolehlivost vozu a na spokojenost se servisy. Výsledky potvrzují silnou pozici značky Volvo ve všech oblastech její nabídky.
„Jedná se o skvělý výsledek. Předstihli jsme německé značky na jejich domácí půdě,“ říká s potěšením Bernhard Bauer, generální ředitel Volvo Car Germany.

Volvo daleko za sebou zanechalo nejen konkurenci z Německa, ale i vozy japonské a další z celkového počtu 25 hodnocených značek.

U zákazníků Volva panuje 83,2% spokojenost, což představuje náskok před v pořadí druhou Toyotou se skóre 81,6 %. Hlavním důvodem, proč Volvo obsadilo nejvyšší příčku na žebříčku spokojenosti majitelů vozidel, je, že tato značka dokáže stále vyvolávat nadšení mezi svými věrnými zákazníky i v současné náročné době díky své kvalitě, spolehlivosti a důrazu na bezpečnost a komfort posádky vozu. Proto je 832 bodů získaných v letošní studii zaslouženým výsledkem.

Volvo již bylo titulem „nejlepší značka“ ohodnoceno v roce 2011. Znovuzískání titulu po roční přestávce a přední pozice pro modely V70 a XC70 jsou přesvědčivým potvrzením důrazu automobilky na kvalitu ve všech oblastech, neboť nejlepšími experty na silné i slabé stránky vozidel jsou právě jejich majitelé. A zákazníci kupující vozy prémiových značek jsou obzvláště nároční.

Podrobné informace naleznete na této internetové stránce.

Tisková zpráva/-PS-


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru