Pokud bychom měli tuningovou firmu Mansory zařadit do nějaké škatulky, pak by se řadil mezi ty, kteří se nebojí extravagance. A to je možná ještě slabé slovo. Jenomže poslední projekt firmy Mansory je jiný. Stále výrazný, přesto decentnější než dříve a týká se jen designu. Techniků úpravce nechal sériovou, ale vzhledem k tomu, že jde o jeden z nevýkonnějších Range Roverů, není se čemu divit.
Úpravce, jak je u něj zvykem, vsadil na karbon a velká kola. A zdá se to jako sázka na jistotu. Mansory dal autu zbrusu nový a poměrně ostře řezaný bodykit, který obsahuje nové nárazníky, rozšířené a upravené blatníky, nový zadní difuzor a také větší spoiler na víku zavazadelníku. Na spodní části předního nárazníku pak jsou nové LED světlomety, ideální pro denní svícení.
Prim ovšem hrají kola. U těch úpravce vsadil na průměr 23 palců, takže nic přízemního. Jde o kovaná kola s paprsky do tvaru písmene V a jako obutí posloužily pneumatiky Continental.
https://www.facebook.com/mansory/posts/5332984450099629
Pod kapotou má Range Rover Sport SVR přeplňovaný osmiválec o objemu pěti litrů. A zjevně se mu úpravce nijak nevěnoval, ale ono to ani nebylo potřeba. Vždyť tovární výkon auta je 575 koní a točivý moment rovných 700 Nm. Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Zrychlení z 0 na 100 km/h je pak otázkou 4,3 sekundy a nejvyšší rychlost se zastaví na 280 km/h.