Česká republika má nízké pokuty, myslí si odborníci. Řidiče nenutí jezdit podle předpisů
Česko trestá rychlost mírně. Odborníci chtějí vyšší pokuty či valorizaci, politici váhají. Jak si stojíme v Evropě a co říkají čísla o nehodách.
Česko trestá rychlost mírně. Odborníci chtějí vyšší pokuty či valorizaci, politici váhají. Jak si stojíme v Evropě a co říkají čísla o nehodách.
Novinky jsou odůvodňovány cílem zvýšit bezpečnost v silniční dopravě a snížit počet obětí dopravních nehod, jichž bývá na silnicích na území Evropské unie téměř 20 000 ročně.
V Česku jezdí přes 101 tisíc aut bez pojistky. Od ledna se zvedne denní příspěvek do garančního fondu až o třetinu, přesto škody dál zdražují.
Noví řidiči s trvalým pobytem v ČR budou moci jezdit hned po zapsání do registru řidičů, tedy ještě před tím, než fyzicky do ruky dostanou svůj nově vyrobený řidičský průkaz.
Policie na Blanensku zachytila kolonu řidičů na červenou i riskantní předjíždění u Slavkova. Podzim k tomu přidává kluzké listí, mlhy a zvěř. Jak jezdit bezpečně?
Pět aut na červenou za sebou. Policie opět nasadila dron a nestačila se divit Přečíst celý článek...
Nejčastěji je takovým nevítaným hostem v autě kuna, ale pořádné problémy umí způsobit i myši a jejich různí příbuzní.
Kamiony porušovaly zákaz levého pruhu. Drony dovedly policii k viníkům a odhalily i další nebezpečné přestupky.
Systém Traffic Eye odhalil rizikové chování řidičů na přejezdu ve Zlíně. Ignorují výstrahy, riskují před vlakem a místo patří k nejnebezpečnějším.
Čeští řidiči stále častěji volí celoroční pneumatiky. Rostoucí prodeje potvrzují i e-shopy. Důvodem jsou moderní směsi i mírnější zimy, ale také finanční úspora.
Konec přezouvání? Češi ve velkém přecházejí na celoroční pneumatiky Přečíst celý článek...
Letos už přišlo o řidičák přes 32 tisíc Čechů. Nejčastěji kvůli alkoholu, drogám nebo trestným bodům. Čísla zůstávají stejně vysoká jako loni.
Německo chce zastavit divoké výkyvy cen paliv. Nová „cenová brzda“ by měla povolit zdražení benzínu jen jednou denně.
Každý řidič by si měl uvědomit, že záchranářskou uličku je potřeba utvořit už ve chvíli, kdy dojíždí do kolony. Zároveň je potřeba si před svým autem nechat dost prostoru na případnou manipulaci s autem.