Co všechno se stane, když bouráte opilí? Čekejte problémy se zákonem, ale i pojišťovnou
Pojišťovny řízení pod vlivem alkoholu nebo drog trestají i do budoucna a za pojištění si hříšníci příště výrazně připlatí.
Pojišťovny řízení pod vlivem alkoholu nebo drog trestají i do budoucna a za pojištění si hříšníci příště výrazně připlatí.
Řidič nejčastěji zastavují policisté a strážníci. Zastavit je ale smí řada dalších lidí, třeba i řidič autobusu.
Od dubna už policisté nejezdí ke všem střetům se zvěří. Kvůli pojišťovně je nutné si říct o potvrzení o zavolání.
Motoristé na dálnicích dělají řadu úplně zbytečných chyb. Přispívají tak ke vzniku kolon i nehod.
Ať už je důvodem opuštění místa nehody cokoliv, tresty jsou velmi přísné. Především při zranění nekterého z účastníků.
Řidiči musí pamatovat na to, že 150 km/h bude na D3 povoleno jen za ideálních podmínek.
Studei ukázala, že tam, kde je dostatečná cyklistická infrastruktura, porušují cyklisté pravidla provozu jen málo.
Evropské země zvažují zvýšení dálničního limitu na 150 km/h. Rakousko, Itálie i Katalánsko už plánují konkrétní kroky – včetně využití umělé inteligence pro dynamické řízení rychlosti.
Policie na Slovensku zastavila vozidlo připomínající sanitku, které vezlo auto na přívěsu. Ukázalo se, že šlo o soukromé vozidlo s nelegálním výstražným zařízením. Řidič čelí správnímu řízení.
Děti by v autě měli jezdit co nejdéle je možné proti směru jízdy. Jen tak jsou dostatečně chráněni při čelním nárazu.
Řada rodičů dává děti do sedačky špatně. Chyby ale mohou dítě stát i život Přečíst celý článek...
Dle zákona řidiči budou muset na výzvu inspektora zastavit, nechat si zkontrolovat emise, případně třeba i technický stav.
Stejně jako v Česku, jsou chorvatské dálnice zpoplatněny. Ovšem ne pomocí známek, ale mýta.
Chystáte se do Chorvatska? Pozor na mýtné brány, cestu umí docela prodražit Přečíst celý článek...